بازدید 4816
با پیروزی برابر استرالیا ؛

تیم ب والیبال ایران به مرحله نیمه نهایی رسید

کد خبر: ۵۲۲۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۶ 07 August 2015
به گزارش تابناک ورزشی، تیم‌های ملی والیبال ایران ب و استرالیا پنجشنبه شب حساس‌ترین دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی رقابتهای قهرمانی آسیا را در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برگزار کردند که در پایان تیم ایران حریف خود را با حساب ۳ بر یک شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. حریف ایران در این مرحله تیم چین خواهد بود.

در ست نخست بازی دو تیم امتیازات برابری را کسب کردند اما از اواسط این ست بود که تیم کشورمان با اسپک‌های زرینی و اشتباهات فراوان بازیکنان تیم استرالیا در خط حمله از این تیم فاصله گرفت و ست نخست را ۲۵ بر ۲۰ به سود خود پایان داد.

ست دوم را استرالیا بهتر شروع کرد و وقت اول استراحت فنی را ۸ بر ۶ به سود خود خاتمه داد. در ادامه کار نیز استرالیا با اتکا به امتیازگیری ادگار در منطقه دو از تیم کشورمان فاصله گرفت و وقت دوم استراحت فنی را هم ۱۶ بر ۱۱ به نام خود ثبت کرد. بازیکنان کشورمان که روحیه لازم را نداشتند، مقابل مدافعان روی تور حریف کاری از پیش نبردند تا این ست را استرالیا به راحتی ۲۵ بر ۱۴ برنده شود.

در ست سوم شرایط به سود تیم کشورمان تغییر کرد. توپ‌گیری داخل میدان تیم کشورمان بهتر شد و ادگار، بازیکن موثر و پشت خط زن حریف نیز تا حدی کنترل شد تا شاگردان اکبری که در خط حمله نیز وضعیت بهتری پیدا کرده بودند ست سوم را ۲۵ بر ۲۰ برنده شوند.

شاگردان پیمان اکبری در ست چهارم هم اجازه ندادند حریف خود را در زمین پیدا کند و از همان ابتدای کار استرالیا را تحت فشار قرار دادند. در امتیاز ۹ بر ۵ به سود ایران بود که سرمربی استرالیا تقاضای تایم اوت کرد اما در روند بازی تغییری حاصل نشد و تیم ایران وقت دوم استراحت فنی این ست را ۱۶ بر ۱۱ به نام خود ثبت کرد. بازی خوب تیم کشورمان در ادامه کار برتری ۲۵ بر ۲۰ تیم کشورمان را به دنبال داشت و در نهایت تیم ایران ۳ بر یک بازی را به سود خود پایان داد.

فردا جمعه در مرحله نیمه نهایی این مسابقات ژاپن برابر قطر به میدان می‌رود و تیم ب ایران هم به مصاف چین خواهد رفت.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان