بازدید 2422

بیانیه بسیج برای جنایت علیه کودک فلسطینی

معاونت و کمیسیون بین الملل سازمان بسیج مستضعفین با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن جنایت تازه صهیونیست‌ها در به آتش کشیدن یک خانواده فلسطینی که منجر به شهادت کودک 18ماهه خانواده دوابشه در نابلس واقع در کرانه باختری شد از دستگاه دیپلماسی کشور خواست در سطح جهانی این جنایت را پیگیری کند.
کد خبر: ۵۲۲۳۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶ 05 August 2015
معاونت و کمیسیون بین الملل سازمان بسیج مستضعفین با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن جنایت تازه صهیونیست‌ها در به آتش کشیدن یک خانواده فلسطینی که منجر به شهادت کودک 18ماهه خانواده دوابشه در نابلس واقع در کرانه باختری شد از دستگاه دیپلماسی کشور خواست در سطح جهانی این جنایت را پیگیری کند.

به گزارش ایسنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:

جنایت های رژیم منفور صهیونیستی امروز با سکوت مجامع بین المللی و کشورهای مدعی حمایت از حقوق بشر به جایی رسیده است که شهرک نشینان صهیونیستی تحت حمایت همه جانبه این رژیم کودک مظلوم و بی دفاع 18 ماهه را زنده زنده در آتش می سوزانند و البته این جنایت های سفاکانه از سوی سازمان ملل و مجامع حقوق بشری با هیچ واکنشی مواجه نمی شود.

ملت‌های جهان روز بروز به خوی نسل کش و سرکش صهیونیست ها بیش از پیش پی می برند و خوب می دانند که این جنایت تروریستی از هیچ کس ساخته نیست جز رژیم منحوس اسرائیل که در کنف حمایت امریکای مستکبر جری تر و گستاخ تر می شود و بدین روش اقدام به نسل کشی می کند.

امروز ظالم به جای مظلوم نشسته و خود حکم می دهد و خود اجرا می کند. هم شاکی هستند و هم قاضی و این است فضای استکبار و این است فضای امپریالیستی و زورگویی !

و البته ......

می دانیم که «یَوْمَ نَبْطِشُ الْبَطْشَهَ الْکُبْری‏ إِنَّا مُنْتَقِمُون» برای هم اینهاست!

( .... و اللّهُ عَزِیزٌ ذُو انتِقَامٍ) "آل عمران آیه 4" و خداوند بی شک انتقام گیرنده است.

افکارعمومی جهان در برابر این جنایت ددمنشانه ی رژیم منحوس صهیونیستی خود وتو کننده هر وتوی خائنانه شورای موسوم به امنیت خواهند بود و در دادگاه وجدان های پاک بشریت آن را نادیده و باطل می انگارند چرا که درهای مسدود شده آن خانه، ساختمان سوخته، کودک شیرخوار کباب شده در آتش و زخم دل پدر و مادر او به قطع، زبان‌ها را در دفاع و پرده‌پوشی از این جنایات الکن خواهد نمود.

شهید شیرخوار « علی سعد دوابشه»نخستین کودک و آخرین آنها هم نخواهد بود که بدست حکومت‌های ظالم و ستمکاره‌ای چون اسرائیل، عربستان، آمریکا و همپیمانانش به شهادت می‌رسد و قطعا خون این شهدا دریایی از انتقام الهی را به وجود خواهد آورد و آنان را چون فرعون زمان در کام خود غرق خواهد کرد و این است وعده الهی «...یَوْمَ تُبَدَّلُ الْأَرْضُ غَیْرَ الْأَرْضِ وَالسَّمَاوَاتُ وَ بَرَزُواْ لِلَّهِ الْوَاحِدِ الْقَهَّارِ»ابراهیم آیه 48«...در آن روز که این زمین به زمین دیگر، و آسمانها (به آسمانهای دیگری) مبدل می‏شود، و آنان در پیشگاه خداوندِ واحدِ قهار ظاهر می‏گردند».

اینک انسانهای آزادی‌خواه در سراسر دنیا از نهادهای حقوق بشری سوال می‌کنند که آیا زمان آن فرا نرسیده است که از این خواب غفلت بار و بی پایان بیدار شوند و گوشه چشمی به احساسات و عواطف بشری خود نمایند؟ اگرچه حقوق مسلم مردم مظلوم یمن را به فراموشی سپردند ولی می توانند حقوق کودکان و بی پناهان جهان بالاخص مردم مظلوم فلسطین را مطالبه کنند.

اینک افکار عمومی دنیا از مدعیان دفاع از آزادی و انسانیت و نهادهای حقوق بشری می پرسند که چرا در برابر این ظلم آشکار و جنایت فجیع سکوت می کنید؟ چگونه فریادی از شما بر نمی خیزد؟!

همچنین از دستگاه دیپلماسی کشورمان نیز مصرانه و مجدانه خواستاریم به وظایف دینی و انسانی خود عمل نموده و رسالت اصلی و پیام حقیقی انسانیت و بشریت را که امام راحل ما به دنیا رساند را فراموش نکند و مطالبه گر حقوق مظلومین و مستضعفین دنیا باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل