بازدید 36604

اعتراض مردم اردبیل به بی‌بندوباری گردشگران

کد خبر: ۵۲۲۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۲ 05 August 2015
مسافرت‌های تفریحی از سراسر کشور به استان اردبیل که همراه با بی‌بندوباری است، فرهنگ مذهبی این استان را بشدت تهدید می‌کند.

به نوشته جمهوری اسلامی، طی سال‌های اخیر علیرغم اعتراضات مردم و خانواده‌های متدین و مذهبی استان اردبیل به بی‌توجهی مسئولین در زمینه ورود گردشگران با رفتار و وضعیت و پوشش‌های نامناسب، امسال عده‌ای گردشگر با وضعیت زننده و ظاهر نامناسب در بعضی موارد اقدام به رقص و پایکوبی در کنار جاده‌ها و راه‌های مناطق توریستی و تفریحی استان اردبیل نموده و وجهه مذهبی فرهنگی مردم منطقه را خدشه‌دار می‌کنند بطوری که مردم معتقدند جاذبه‌های استان به یک تهدید بزرگ علیه عقاید مذهبی مردم تبدیل شده است. خانواده‌های متدین استان اردبیل خواهان نظارت مسئولان بر این رفتارها و ضابطه‌مند کردن آن هستند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳۹۵
انتشار یافته: ۳۲
آیا شادی گردشگران باعث از دست رفتن ایمان می شود؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Turkey |
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
یعنی بنظرت کلا هیچ فرقی بین نحوه شادی نیست؟
من که سال هال و هر سال به اون سمت مسافرتی می کنم موردی ندیدم ولی ای کاش اندک مسافری هم بجای مسافرت های خارجی مثل ترکیه ارمنستان ....به شهرهای ایران مسافرت می کنند طوری رفتار نشه اونا هم ایران گریزی در مسافرت هاشون انتخاب کنند..خوب احترام به قوانین هم جای خود داره
عقايد مذهبي قوي با اين چيزا تهديد نمي شه
پاسخ ها
ناشناس
| Turkey |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
اولا عقاید ضعیف تهدید میشه و عقاید قوی حتی اگر تهدید نشه دچار زحمت و دردسر میشه.
آقا من شمالی هستم . اینجا وضع بدتره نمیدونم غیرت شوهرشون ، پدراشون کجا رفته اصلا براشون مهم نیست. من نمیدونم این زنی که با شوهرش اینجوری میگرده به شوهرش (بله) گفته یا به مردهای دیگه!!!
پاسخ ها
kia
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
اقا محترم گناه کسی رو نشور لطفا شما جلوی چشم خودتو بگیر لطفا نگاه نکن تا ایمان تون قویتر بشه
خدا اخر عاقبت ما رو ختم بخیر کنه معلوم نیست روز قیامت چی به سرمون میاد (بخصوص خودم). جالب اینه که همه این هایی که با این وضع موافقن (با بیحجابی) خودشون نگاه های زشت تری نسبت به این افراد دارن و ژستشون فقط از روی کلام شیطان که بهشون تلقین میشه.
با سلام

والا ما که اردبیل هستیم و رفتارهای زننده ای ندیدیم
دلیل نمیشه حرف چند نفرو به مردم استان نسبت بدین
اتفاقا تا جای ممکن هم از هموطنان عزیز تشکر میکنیم که به منطقه ما تشریف میارن و قدمشون روی چشممون
پاسخ ها
بهزاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
سلام
نظر منم همینه. رفتار زننده ای من ندیدم تاحالا.
ای کاش به جای این حرفا بستری فراهم بشه که تعداد مسافرانی که اینجا میاد بیشتر بشه
ملت رقصیدن ، چه ربطی به فرهنگ استان میزبان داره؟! فرهنگشون اینجوری خراب میشه؟! بعدشم همونجا هم آدمای غیرمذهبی داره.
واقعا که این مناطق توسط عده قلیلی آدم الکی خوش که حق خودشان می دانند به اعتقادات و باورهای مذهبی هر کسی توهین کنند اما حتی یک اعتراض را هم نسبت به کار خودشان بر نمی تابن حسابی نا امن شده و آدم نمی دونه کجا می تونه خانواده شو ببره تا اونجا بدون این بازخوردهای نادرست از طبیعت استفاده کنند.
بنده هم بارها شاهد این موضوع در برخی نقاط بخصوص گردنه حیران و اسالم و سرعین بوده ام. متاسفانه پلیس صرفا در حال گشتزنی بیهوده و نظاره این وضعیت است.
همين مسافران به اردبيل نروند ببينيم باز هم اينجوري حرف مي زنند؟
حالا چي شده مگه ؟
یعنی انقدر عقاید مذهبیشون ضعیفه که با رقص و پایکوبی تهدید میشه؟؟!!!!!
بعد میگن چرا مردم مسافرت خارج میرن!!!!
منظورشون از مردم دقيقا چند نفر بوده؟
یه جوری می گی انکار مردم اون سر دنیا میرن اردبیل!
ضابطه مند کردن اینگونه رفتارها ؟ به به چه شود!!؟؟
اینجوریام نیس.که میگن .نمیگم نیس ولی خیلی کمه تازه توجاده حیران اینجوریه که میشه باتذکر جمش کرد.اردبیل شهریه باقابلیت گردشگری بالاپس فرصت طلایی برای جوانان بیکار این شهروکشورعزیزمون.نباید باتعمیم این حرف به کل مردم اردبیل اذهان عمومی رو مخدوش کرد کاروکاسبی هزاران نفراردبیلی به گردشگریس.رقص چندنفرآقا در جاده حیران چه ربطی داره به مذهب من اگه مذهب من بااین رقص دچار انحراف بشه پس وای بحال ایمان من
انهایی که شادی میکنند همه خانوادگی هستند و برای هیچکس مزاحمتی ایجاد نمی کنند.خلاصه طرحی بریزید که شادی اندک مردم را هم بگیرید
باشه مراقبش هستیم
مناطقی چون اردبیل تنها نام مناطق گردشگری و توریستی را دارند در حالیکه از استاندارد و امکانات این صنعت محرومند . در این مناطق امکانات تفریحی و برنامه های شاد کم و به همین دلیل این یکی از عوامل در روی آوردن مردم به شادی های خاص است .
دروغ محضه این خبر.. من الان 2 سالی تو اردبیل ساکنم فکر کنم بعد قم مذهبیترین شهر و استان همین استانه. تابی بی تحقیق مطلبی درج نکن
گردشگران در همه شهر های ایران متاسفانه تعدادی چنین رفتارهای زننده ای دارند . در کاشان هم افتضاح عمل میکنند و رحمت بگور پدر گردشگران خارجی که سنگینی ووقار خود را حد اقل حفظ میکنند و تازه تعجبند از رفتار خود گردشگران ایرانی و هاج وواج میمانند !!!
ههه چه جالب
همین مصیبت رو تو شیراز هم داریم.
حق دارن یکسری واقعا بی غیرت شدن
شما رو به خدا با این حرفاتون مردم و مسافرها رو فراری ندید من ساکن اردبیل هستم و ما از ورود گردشگرها استقبال می کنیم
بالاخره ورود گردشگران به يك منطقه همانطور كه باعث اشتغالزايي و درآمدزايي براي مردم اون منطقه ميشه ممكنه باعث تعارضات فرهنگي هم بشه كه طبيعي هم هست يه گردشگر وقتي سفر ميكنه پول خرج ميكنه كه بهش خوش بگذره بهتره مردم استان اردبيل سعي كنن كمي پايه هاي اعتقادي خودشون رو قوي تر كنند....
سلام
صنعت توریسم همواره در کشور ما تضعیف شده.ایمانی که به خاطر پوشش و یا شادی هموطنان ما متزلزل بشه ، باید در مومن بودن خود شک کنیم.
این کاملاً بی معنیه که بخواهیم همه مثل ما باشن.
من خانمم اردبیلیه. ولی چیز ناهنجاری در پوشش و رفتار هموطنان گردشگرم در سطح شهر ندیدم.
با تشکر از سایت تابناک
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر