بازدید 33762

در «ساعت صفر» خواهید شنید: سخنان تند و تیز آیت الله /یک تحقیق جنجالی درباره بررسی دینی شهرهای ایران /درددل بازیگری که مشهور است ولی ممنوع التصویر /مرد همیشه خبرساز به خندوانه خواهد رفت؟

«ساعت صفر» زمان و مکانیست برای شنیدن ناشنیده ها. «ساعت صفر» برای کسانیست که وقت خواندن ندارند ولی وقت شنیدن دارند و علاقه دارن مهمترین و جذابترین اخبار را در کمترین زمان بشنوند.پس حالا اخبار را با روایت تابناک بشنوید.
کد خبر: ۵۲۲۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۹ 05 August 2015
«اخبار جذاب و مهم  چه اخباری بودند؟ خبرسازان چه کسانی بودند؟چگونه باید در کمترین زمان در جریان مهمترین اخبار قرار گرفت؟» این ها سوالاتی است که تابناک در نظر دارد با راه اندازی بخش تازه ای به نام «ساعت صفر» به انها پاسخ دهد.این بخش یک بسته صوتی خبری شامل مهمترین و جذابترین اخبار است.

سعی بر این است که در این بسته صوتی اخباری که کمتر بیان می شوند یا اصلا بیان نمی شوند و مورد توجه قرار نمی گیرند در بیانی تازه و در کمترین زمان و با تحلیلی متفاوت به مخاطبان ارائه گردد. «تابناک» ضمن تشکر و قدردانی از همراهی همیشگی مخاطبان خود پذیرای نظرات،اخبار،گزارش ها و پیام های صوتی مخاطبان خود برای انعکاس در «ساعت صفر» خواهد بود. مخاطبان می توانند مطالب خود را به zerotime@tabnak.ir ارسال نمایند.

در این ساعت صفر ابتدا سخنان جنجالی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع معلمان را خواهیم شنید و بعد به دردل بازیگر مشهور ممنوع التصویر خواهیم پرداخت.بعد از این اخبار نتایج یک تحقیق جنجالی درباره بی دین ترین و مذهبی ترین شهرهای ایران را خواهیم شنید. سپس در بخش «توییت» به مهمترین اخبار کوتاه خواهیم پرداخت و در آخر در بخش «علامت سوال» به ماجرای خبر رفتن احمدی نژاد به خندوانه خواهیم پرداخت.


برای شنیدن سومین بسته صوتی «ساعت صفر» با ما همراه باشید:

تعداد بازدید : 11

دانلود با کیفیت 256 کیلوبایت

دانلود با کیفیت 128 کیلوبایت

دانلود با کیفیت 64 کیلوبایت

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی