بازدید 3036

احداث نخستین سایت هوایی امداد هلال احمر

دبیرکل جمعیت هلال احمر، تاکید کرد: در صورت اختصاص زمین از سوی استانداری البرز، نخستین سایت هوایی امدادی هلال احمر احداث خواهد شد.
کد خبر: ۵۲۲۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۰ 04 August 2015
دبیرکل جمعیت هلال احمر، تاکید کرد: در صورت اختصاص زمین از سوی استانداری البرز، نخستین سایت هوایی امدادی هلال احمر احداث خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهندس علی اصغر احمدی با اشاره به آمادگی جمعیت هلال احمر برای احداث سایت امدادونجات هوایی در استان البرز،افزود: در صورت تامین زمین از سوی استانداری در منطقه محمد شهر کرج، جنب فرودگاه پیام، نخستین سایت هوایی امدادی هلال احمر، احداث خواهد شد.

وی حفظ آمادگی و آموزش نظام‌مند را از جمله عوامل موفقیت در اجرای وظایف و عملیات های محوله به جمعیت هلال احمر دانست و تصریح کرد: در صورت احداث خانه های هلال در تمامی روستاهای استان، می‌توان محلی مشخص و مناسب برای آموزش، سازماندهی و ارائه خدمات مورد نیاز روستاییان در مواقع بحرانی تامین کرد.

احمدی با بیان اینکه بزودی بازدیدی از پایگاه اقماری «هیو» واقع در ساوجبلاغ خواهیم داشت، یادآور شد: بهره برداری از این پایگاه مدت ها است که با وقفه مواجه شده و بایستی در این زمینه اقدامات لازم صورت گیرد.

دبیرکل جمعیت هلال احمر از حمایت‌های همه جانبه استانداری البرز از جمعیت هلال احمر تقدیر و تشکر کرد.

ارائه آموزش های لازم امداد و نجات

در این دیدار سید حمید طهایی استاندار البرز با اشاره به گستردگی دامنه فعالیت‌های بشردوستانه جمعیت هلال احمر در زمینه آموزش عمومی وکمک رسانی به حادثه دیدگان به‌خصوص امدادرسانی در سیل طالقان و سیجان بر تقویت زیر ساخت‌های استان و افزایش توان امدادی هلال احمر در استان البرز تاکید کرد.

وی به ضرورت توجه به فعالیت‌های آموزشی در حفظ آمادگی عمومی وکاهش خسارات جانی و مالی اشاره کرد و اذعان داشت:  ارائه آموزش های لازم در زمینه امدادونجات می بایست از اولویت های اصلی جمعیت هلال احمر باشد.

استاندار البرز همچنین به تراکم بالای جمعیت در این استان، حادثه خیزبودن و قرار گرفتن در دو محور مواصلاتی کشور اشاره کرد و خواستار توجه ویژه مسئولان به جمعیت هلال احمر استان البرز شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل