بازدید 5344

سخنان روحانی افقی روشن دربرابرملت ایران گشود

کد خبر: ۵۲۲۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۰ 04 August 2015
نماینده آشوریان در مجلس نهم و دبیرکل اتحادیه جهانی آشوریان گفت: سخنان رییس جمهوری در گفت و گوی تلویزیونی اخیر افقی روشن در برابر ملت ایران گشود و دکتر روحانی با این گفت و گو اجازه نداد امید مردم توسط فرصت طلبان به یاس تبدیل شود.

'یوناتن بت کلیا' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: گفت و گوی تلویزیونی رییس جمهوری واقع بینانه ، منطقی و استوار بود و توانست دغدغه مردم را رفع و مردم را برای آینده امیدوارتر کند.
وی ادامه داد: رییس جمهوری رمز موفقیت در مذاکرات را گفت وگوی سازنده عنوان کرد و به دنیا نشان داد که جمهوری اسلامی نه با زبان زور و جنگ بلکه با زبان دیپلماسی می تواند در برابر قدرت های بزرگ از حق خود دفاع کند.

وی بیان کرد: همچنین ایشان با تشریح زوایای مختلف توافق هسته ای به کشورهای منطقه این امید را داد که می توانند با تکیه بر زبان گفت و گو به اهداف خود دست یابند.

نماینده آشوریان در مجلس نهم اظهار کرد: شفافیت سخنان رییس جمهوری بدون تردید آثار مثبتی در جامعه داشته و همدلی و همزبانی ملت و دولت و نظام را دوچندان خواهد کرد.

وی افزود: رییس جمهوری در زمینه اقتصادی نیز پاسخ زیبایی به مخالفان داد و تأکید کرد که ایران جولانگاه کالاهای خارجی نخواهد شد بلکه اقتصاد پساتحریم ایران ، اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبری خواهد بود.

بت کلیا اضافه کرد: با این پاسخ رییس جمهوری منتقدانی که خواسته و ناخواسته بر این اعتقاد بودند که لغو تحریم ها باعث ورود کالاهای بی رویه به کشور شده و تولیدکنندگان داخلی را با مشکل مواجه می کند ، پاسخ درست و قانع کننده ای دریافت کردند.

وی با اشاره به اینکه رهبری امسال را سال همدلی دولت و ملت نام نهاده اند ، گفت: این نامگذاری و تاکید بر وحدت تمام قوا و گروههای مردم بی دلیل نبوده است چرا که رهبر معظم انقلاب همواره با آینده نگری و تیزبینی عمل کردند بنابراین در شرایط کنونی فصل الخطاب قرار دادن فرمان رهبری بیش از هر زمان دیگری ضروری است.

دبیرکل اتحادیه جهانی آشوریان ادامه داد: رییس جمهوری در گفت و گوی تلویزیونی خود با بیان سخنان روز تحلیف خود گفت که من در این روز زبان مردم ایران را زبان تکریم عنوان و بیان کردم که مردم ایران زبان زور را نمی پذیرند و تیم مذاکره کننده نیز با این زبان وارد میدان شدند.

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران یکشنبه شب در گفت و گوی زنده تلویزیونی با مردم به تشریح مهم ترین مسایل داخلی و بین المللی از جمله مذاکرات هسته ای و برنامه جامع اقدام مشترک ، برنامه های دولت برای ادامه مدیریت اقتصاد و همچنین روابط منطقه ای و بین المللی پرداخت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار