بازدید 1602

طلا: باید مرجعی در بین اصولگرایان، همگرایی ایجادکند

کد خبر: ۵۲۲۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۷ 04 August 2015
یک نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی گفت که تاکنون به نظر می‌رسد سه جریان اصولگرایان،‌ اصلاح طلبان و جریان اعتدال در انتخابات مجلس آینده با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

حسین طلا اظهارکرد: هم اصولگرایان و هم اصلاح طلبان به دنبال همگرایی برای انتخابات آینده هستند، همانطور که پیش از این تحت عنوان جبهه متحد اصلاح طلبان شورایی ایجاد شده بود، به همین ترتیب اصولگرایان هم سلیقه‌های متعدد و متفاوتی دارند.

وی افزود: طبیعی است وقتی گروه و جریانی احساس می‌کند می‌تواند سلیقه‌ها را با یک اختلاف کمتر کنار هم جمع کند و اگر این کاررا نکند ممکن است اختلاف های بازتری در نوع نگاه خودش ایجاد شود ، ممکن است برخی سلیقه ها را با این نگاه کنار بگذارد . طبیعی است که همه جریانات به دنبال همین امر هستند و در حال ارزیابی هستند تا بتواند سلایق مختلف را در خود جمع کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس درباره محوریت فعالیت های اصولگرایان در انتخابات آینده نیز ، خاطر نشان کرد: اصولگرایان تا حدودی به دنبال این هستند که با محوریت جامعتین جلو بروند، به هر حال باید مرجعی در بین اصولگرایان باشد که همگرایی ایجادکند.

طلا درباره شکست و پیروزی جریانات سیاسی در ادوار مختلف انتخابات نیز گفت: سنتی وجود دارد که شکست و پیروزی ها به این بر می گردد که مجموعه ای که بر سر قدرت است چقدر تدبیر کند یا چقدر اشتباه کند،‌این است که سرعت را تغییر می‌دهد.

وی با بیان اینکه جریان مسلط بر دولت ، جریانی به عنوان اعتدال را ایجاد کرده ، اضافه کرد: تا الان هم اصلاح طلبان خیلی رضایتی ندارند و اگر هم سکوت می‌کنند مصلحتی است، بنابراین اینکه آن‌ها در این انتخابات جدا شوند و یا روز دیگر بر می‌گردند به اینکه آیا پرورش پیدا کرده اند یا نه بستگی دارد.

طلا در پایان گفت که تاکنون به نظر می رسد سه جریان اصولگرایان، اصلاح طلب و جریان اعتدال در انتخابات آینده با یکدیگر رقابت کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل