بازدید 1635

سفر هیات 7 نفره کمیسیون ویژه تولید به گرجستان و آذربایجان

کد خبر: ۵۲۲۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۱ 04 August 2015
سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی ونظارت بر اجرای سیاست‌های پولی اصل 44 از سفر هیات هفت نفره این کمیسیون به گرجستان و آذربایجان خبر داد.

اسماعیل جلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهار کرد:‌ هیات هفت نفره کمیسیون ویژه تولید ملی در راستای بررسی فضای کسب و کار در کشورهای پیش رو در منطقه از طرف مجلس به کشورهای گرجستان و آذربایجان سفر کرد و در این سفر جلساتی را با مجالس نمایندگان دو کشور ، مراکز خدمات عمومی، وزارت اقتصاد و فعالان بخش خصوصی برگزار کرد و نقطه نظرات، نحوه اجرا، طراحی‌ها و پیشنهادات مربوطه را دراین جلسات به بحث و گفت‌وگو گذاشت.

وی افزود: تمایل جدی فعالان بخش خصوصی و نمایندگان مجالس به ارتباط بیشتر برای نقش آفرینی در سرمایه گذاری در حوزه انرژی ، معادن و حضور بیشتر ایران در زیرساخت‌های سرمایه گذاری در این کشورها از نکات کلیدی و مورد توجه هیات ها بود.

جلیلی اضافه کرد:‌ تعامل بیشتر ایران با کشورها بعد از توافق هسته‌ای و ایجاد رابطه همکاری بیشتر بین کشورها از نکات جالب توجه از دید نایب رئیس مجلس گرجستان و گروه دوستی پارلمانی آذربایجان بود.

به گفته‌ی سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی در این سفر که سه روزه کاری فشرده به طول انجامیده رئیس و جمعی از اعضای این کمیسیون حضور داشته‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل