بازدید 3411

جزئیات سفر روحانی به جنوب غرب استان تهران

استاندار تهران گفت:در جلسه عصر امروز با رئیس‌جمهور پروژه‌هایی که آمادگی بهره‌بردای در شهرستان‌های جنوب غرب تهران را دارند به ایشان پیشنهاد خواهیم داد.
کد خبر: ۵۲۲۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶ 04 August 2015
استاندار تهران گفت:در جلسه عصر امروز با رئیس‌جمهور پروژه‌هایی که آمادگی بهره‌بردای در شهرستان‌های جنوب غرب تهران را دارند به ایشان پیشنهاد خواهیم داد.

سیدحسین هاشمی استاندار تهران در گفت‌و‌گو با خبرگزاری تسنیم، با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به جنوب غرب استان تهران اظهار داشت: جناب آقای دکتر روحانی پس از انتخاب شدنشان به عنوان رئیس‌جمهور ایران خیلی علاقه‌مند بودند که سفری به شهرستان‌های استان تهران و دیداری چهره به چهره با مردم استان تهران داشته باشند اما به دلیل کثرت کار و مباحث هسته‌ای این سفرها به تاخیر افتاد. اوایل امسال ایشان اعلام کردند که مقدمات این سفر تنظیم شود که اولین سفرشان هم به شهرستان‌های شهریار، ملارد و شهر قدس صورت گرفت.

وی با بیان این مطلب که در سفر به غرب تهران مجموعا 642 میلیارد تومان برای اعتبارات سه شهرستان شهریار، ملارد و شهرقدس تعلق گرفت، افزود: پس از انجام این سفر رئیس‌جمهور اعلام داشتند که این سفرها ادامه خواهد داشت و ما هم بر همین اساس تصمیم گرفتیم در فاز بعدی و با توجه به اینکه دکتر روحانی به غرب سفر کرده بودند و بنا داشتیم سمت غرب به پایان برسد، جنوب غرب تهران را در نظر گرفتیم و سه شهرستان اسلامشهر، بهارستان و رباط کریم به عنوان مقصد سفرهای رئیس‌جمهور انتخاب شدند.

استاندار تهران ادامه داد: دیدار عمومی مردم این سه شهرستان با رئیس‌جمهور ساعت 8 صبح روز پنج‌شنبه در ورزشگاه خلیج‌فارس میدان نماز اسلامشهر خواهد بود.

هاشمی به پروژه‌های افتتاح شده در این سفر اشاره کرد و گفت: عمده این پروژه‌ها افتتاح و یا عملیاتی خواهند شد. یکی از اولویت‌های رئیس‌جمهور در افتتاح پروژه‌ها علاوه بر ضروری بودن آن پروژه‌ها، موضوع تامین اعتبار صدرصدی است، یعنی ایشان تاکید دارند که پروژه‌هایی که در آستانه تمام شدن هستند و یا 85 درصد آنها پیش رفته است در اولویت قرار گیرد. بنابر این هیچ پروژه جدیدی که زمان‌بر خواهد بود کلنگ زده نخواهد شد.

وی با بیان اینکه در جلسه عصر امروز با رئیس‌جمهور پروژه‌هایی که آمادگی بهره‌بردای را دارند به ایشان پیشنهاد خواهیم داد،‌گفت:‌ رئیس‌جمهور علاوه بر افتتاح پروژه‌ها برنامه دیگری از جمله جلسه با مدیران جرایی، و منطقه‌ای خوهند داشت. همچنین ایشان نشست مطبوعاتی در پایان این جلسه خواهند داشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل