بازدید 1680

با انتخابات الکترونیکی نتایج در لحظه قابل مشاهده است

کد خبر: ۵۲۲۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰ 04 August 2015
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با الکترونیکی شدن انتخابات دیگر شاهد اعمال نفوذ افراد نخواهیم بود و آخرین نتایج انتخابات در لحظه مشخص می شود.

محمد ابراهیم رضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،با اشاره به اینکه الکترونیکی شدن انتخابات مجلس موجب سرعت عمل و شفافیت بیشتر در نتایج انتخابات می شود گفت: امنیت انتخابات نیز ارتقا خواهد یافت و قابلیت نظارت بیشتر فراهم می شود.

نماینده مردم خمین در مجلس الکترونیکی برگزار شدن انتخابات را همچنین موجب صرفه جویی در وقت دانست و تصریح کرد: در این صورت نتایج انتخابات زودتر به جمع بندی رسیده و اعلام می شود، شمارش آرا زمان زیادی نیاز نخواهد داشت و می توان همزمان تعداد رای دهندگان و آرای کاندیداها را پیگیری کرد.

به گفته این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با الکترونیکی شدن دیگر شاهد اعمال نفوذ افراد نخواهیم بود و آخرین نتایج انتخابات در لحظه مشخص می شود.

رضایی تجربه برگزاری انتخابات الکترونیکی در دوره قبل در خمین را بسیار خوب و ثمر بخش دانست و گفت: در آن دوره انتخابات به صورت سهل و آسان برگزار شد و برای تمام ناظران و مجریان جریان انتخابات قابل کنترل بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار