بازدید 1606

طرح برای استقلال کمیته پارالمپیک از کمیته المپیک

کد خبر: ۵۲۲۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲ 04 August 2015
رئیس فراکسیون جانبازان و معلولین مجلس از طرح نمایندگان برای استقلال کمیته پارالمپیک از کمیته ملی المپیک و تلاش برای تصویب این قانون در روز ملی پارالمپیک خبر داد.

به گزارش فارس: فاطمه آلیا نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح مجلس برای تفکیک و استقلال کمیته پارالمیپیک از کمیته ملی المپیک گفت: با توجه به رویکرد مثبت مجلس نسبت به این موضوع این مژده را به ورزشکاران جانباز و معلول می‌توان داد این طرح با رأی مثبت نمایندگان در مجلس به تصویب برسد.

وی افزود: با توجه به اینکه روز 24 مهر روز ملی پارالمپیک است تلاش می‌شود تا کار بررسی و تصویب این طرح در کمیسیون اجتماعی و صحن علنی مجلس تا این تاریخ به پایان رسد و ما بتوانیم در این روز این مژده و هدیه را به ورزشکاران جانباز و معلولمان بدهیم.

رئیس فراکسیون جانبازان و معلولین مجلس اظهار داشت: طرح تفکیک کمیته پارالمپیک از کمیته ملی المپیک پیش از این در کار گروه ورزش کمیسیون فرهنگی مجلس بررسی و تصویب شده بود اما از آنجایی که بررسی در خصوص اساسنامه و تغییر ساختار سازمان‌ها باید در کمیسیون اجتماعی انجام شود با موافقت رؤسای کمیسیون‌های فرهنگی و اجتماعی و هیأت رئیسه مجلس این طرح برای بررسی و تصویب به کمیسیون اجتماعی ارجاع می‌شود.

آلیا در پایان گفت: با تصویب این طرح شرایط ورزش جانبازان و معلولین در آینده بهبود خواهد یافت و باید این کار انجام شود چرا که جانبازان و معلولین ما در مسابقات بین‌المللی افتخار آفرین‌ هستند و بارها و بارها موفقیت و پیروزی آنها باعث شده تا پرچم پر افتخار جمهوری اسلامی ایران در میادین ورزشی بین‌المللی به اهتزاز درآید. و علاوه بر کسب مدال اخلاق و غیرت جانباز و معلول ما هم زبانزد بوده و هست.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل