بازدید 1948

صادرات به روسیه باید تقویت شود

کد خبر: ۵۲۲۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱ 04 August 2015
یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با اشاره به عدم صدور مجوز صادرات مرغ و گوشت به روسیه گفت که در زمینه صادرات به این کشور قدم‌های ثابتی که بتواند جوابگو باشد به صورت محکم برداشته نشده است.

به گزارش ایسنا: سید راضی نوری عنوان کرد: تشدید تحریم‌های روسیه بزرگ‌ترین و بهترین فرصتی است که می‌توانیم برای صادرات داشته باشیم، خصوصا این که بین ایران و روسیه اختلاف فصل وجود دارد. این مساله می‌تواند فرصت مهمی برای ما باشد. اما این که چرا تا به حال قدم محکمی برداشته نشده باید آسیب‌شناسی شود.

او ادامه داد: مسائلی مثل بسته‌بندی و تولید کالا مواردی جزئی‌ هستند. اگر کلیت امر مصوب شود و برای این کار برنامه داشته باشیم و توافقات کلی انجام شود، چنین مسائلی قابل حل هستند یعنی می‌توان برایشان برنامه داشت و مشکل را حل کرد.

این عضو کمیسیون کشاورزی بر اهمیت پی‌گیری رسانه‌ها و تذکرات نمایندگان در مجلس نیز تاکید کرد و افزود:‌ همین گوشزد کردن‌ها به مسئولین از سوی رسانه‌ها و نمایندگان مجلس می‌تواند نقش مهمی ایفا کند.

نماینده مردم شوش در ادامه تصریح کرد: ما نباید بازار روسیه را از دست بدهیم و باید برای آن برنامه داشته باشیم. بازار روسیه، بازار مستعدی است و تفاوت قیمت محصولات در ایران و روسیه می‌تواند امتیاز بزرگی برای ما باشد.

نوری در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به احتیاجی که به صادرات و واردات ارز داریم و سیاست اقتصاد مقاومتی در راستای تشویق تولید ملی، لازم است که به این بازار مستعد توجه جدی داشته باشیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس