بازدید 6888

قتل با ضربات متعدد چاقو؛ پايان دوستي با مرد غريبه

کد خبر: ۵۲۱۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵ 04 August 2015
پرونده زن جواني كه در يك اقدام، مرد جوان را به قتل رسانده بود به دليل شناسايي نشدن اولياي دم براي تعيين تكليف به دفتر دادستاني فرستاده شد.

به گزارش مردم سالاری، 28 شهريور سال 92 جسد يك مرد جوان حوالي بيابان‌هاي پاكدشت كشف شد که بلافاصله پليس در جريان ماجرا قرار گرفت و تحقيقات خود را در اين خصوص آغاز كرد. با آغاز تجسس‌ها هويت مقتول مشخص شد و ماموران دريافتند كه مقتول با زن جواني به نام بيتا در ارتباط بوده است. بنابراين بيتا به عنوان مظنون شماره يك دستگير شد و تحت بازجويي قرار گرفت.

بيتا در بازجويي‌هاي نخست سعي در انكار هرگونه ارتباطي با قتل اين مرد داشت، اما در ادامه با توجه به دلايل و مدارك به اين جنايت اعتراف كرد و گفت: من مدتي بود كه با مقتول در ارتباط بودم، اما قصد داشتم اين ارتباط را تمام كنم و ازدواج كنم. ولي مقتول دست بردار نبود و نمي‌خواست اين ارتباط به پايان برسد. هرچه تلاش كردم فايده اي نداشت، تا اينكه در نهايت براي اينكه او را از ميان بردارم روز حادثه مقتول را به خانه ام دعوت كردم. بعد از آن با چاقو او را به قتل رساندم و جسدش را در بيابان دفن كردم. با اعتراف اين زن و بازسازي پرونده، پرونده وي پس از صدور كيفرخواست به شعبه 74 دادگاه كيفري استان تهران ارجاع شد.

قرار بود، متهم صبح روز يک شنبه در اين شعبه محاكمه شود اما به دليل شناسايي نشدن اولياي دم، قضات دادگاه كيفري اين پرونده را به دفتر دادستاني ارجاع دادند تا در اين خصوص تعين تكليف كنند و پس از آن متهم محاكمه شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها