بازدید 3311
وزیر کشور:

توافق‌هسته‌ای، یک توفیق خوب برای کشور است

وزیر کشور گفت: یکی از دلایل موفقیت استان کرمان، وجود وحدت و انسجام داخلی است که قطعا این امر با حمایت امام جمعه صورت گرفته است.
کد خبر: ۵۲۱۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۳ 03 August 2015
وزیر کشور گفت: یکی از دلایل موفقیت استان کرمان، وجود وحدت و انسجام داخلی است که قطعا این امر با حمایت امام جمعه صورت گرفته است.

به گزارش ایسنا، رحمانی فضلی عصر امروز (دوشنبه) در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گفت: بنده حامل پیام سلام آقای دکتر روحانی، رییس جمهوری، برای شما هستم و ایشان همواره از شما به نیکی یاد کرده اند.

وزیر کشور ادامه داد: به حمدالله کشور در مسیر خوبی قرار گرفته است و بین سرای سه قوه در سایه مقام معظم رهبری وحدت، انسجام و هماهنگی خوبی به وجود آمده است و یکی از این وحدت و همدلی، توافق هسته ای بوده است.

وی درباره احتمال کارشکنی غربی ها در مذاکرات هسته این نیز گفت: این توافقنامه به امضای شورای امنیت و شش کشور بزرگ دنیا رسیده است و کارشکنی آنها موجب از بین رفتن اعتبار و آبروی آنان خواهد شد. ضمن آنکه به جز اسراییل و عربستان، استقبال خوبی از این توافق صورت گرفته است.

رحمانی فضلی با بیان اینکه توافق هسته ای یک توفیق خوب برای کشور است، تصریح کرد:این توافق نتیجه هدایت های دلسوزانه مقام معظم رهبری و حمایت مردم بوده است و انشالله فضای کشور روز به روز بهتر خواهد شد و دست دولت نیز بازتر خواهد شد و امیدواریم مردم، که این توافق حاصل استقامت آنها بوده است، از این فضا بهره مند شوند.

وزیر کشور با بیان اینکه ایران، از لحاظ امنیتی در موقعیت خوبی بسر می برد تصریح کرد: علی رغم همه مسائل و ناامنی‌های موجود در منطقه، کشور در شرایط خوبی قرار دارد و اوضاع امنیتی بسیار خوب است.

وی با اشاره به اوضاع منطقه و به ویژه درگیری ترکیه با کردها نیز گفت: ترکیه به دلیل دخالت در سوریه و حمایت از داعش، درحال حاضر خود دچار بحران شده است و ناآرامی های ایجاد شده در مرزهای ترکیه و جنگ با کردها نیز به همین دلیل است ضمن آنکه ما در این زمینه اعلام بی طرفی کرده و تنها از مرزهای خود حفاظت می کنیم.

رحمانی فضلی افزود: ایران همواره با خشونت و افراطی گری مخالف بوده و خواهد بود، اما هرجایی که حقی از مسلمانی ضایع شده باشد وظیفه خود می دانیم که حمایت کرده و این کار را در سوریه نیز انجام داده ایم و خوشبختانه به فضل الهی اوضاع سوریه نیز در حال بهبود است.

وزیر کشور در ادامه سخنان خود با تاکید بر اجرای اقتصاد مقاومتی گفت:باید تلاش کنیم تا مشکلات اقتصادی مردم را حل کنیم و این مورد باید در اولویت همه مسئولان کشور قرار گیرد.

وی با بیان اینکه بیکاری و تورم از بحث های مهم کشور است، تصریح کرد: امروز همه مردم با این دو معضل درحال دست و پنجه نر کردن هستند. این در حالی است که ما امکانات و منابعی خوبی داریم و با توجه به آماده شدن فضای سیاست خارجی، امیدواریم این دو معضل اساسی کشور در آینده نزدیک بهبود پیدا کند.

رحمانی فضلی با بیان اینکه استان کرمان، استانی نمونه در کشور از حیث خلاقیت، نوآوری و ابتکار است تصریح کرد: استاندار کرمان با طرح های نوآورانه از جمله طرح «مثلث توسعه اقتصادی» و طرح «همیاران آب» توانسته است گام های خوبی در جهت پیشرفت و توسعه استان کرمان بردارد.

وزیر کشور خطاب به امام جمعه کرمان افزود: حضور معنوی شما در استان کرمان موجب وحدت،انسجام و کارآمدی استان شده است و امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر