بازدید 5092

حمایت نمایندۀ ارشد دموکرات‌ها از توافق

نماینده دموکرات آمریکا در کمیته منتخب مجلس نمایندگان این کشور در امور اطلاعات و جاسوسی، از حصول توافق هسته‌ای وین استقبال کرد.
کد خبر: ۵۲۱۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۵ 03 August 2015
نماینده دموکرات آمریکا در کمیته منتخب مجلس نمایندگان این کشور در امور اطلاعات و جاسوسی، از حصول توافق هسته‌ای وین استقبال کرد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وای‌نت، یکی از نمایندگان ارشد حزب دموکرات آمریکا در "کمیته اطلاعات کنگره" با استدلال به اینکه توافق با ایران از قدرت هسته‌ای این کشور خواهد کاست، از حصول جمع‌بندی مذاکرات هسته‌ای و تصویب آن در شورای امنیت سازمان ملل استقبال کرد.

"آدام شیف" امروز ضمن اشاره به آزادسازی میلیاردها دلار از دارایی‌های ایران در قبال محدودکردن برنامه هسته‌ای این کشور، از توافق حاصل‌شده حمایت کرد.

شیف در جلسه "کمیته منتخب مجلس نمایندگان آمریکا در امور اطلاعات و جاسوسی" گفت: "توافق هسته‌ای وین در واقع ایران را به‌مدت 15 سال از دستیابی به بمب اتم باز خواهد داشت."

مجلس نمایندگان آمریکا در حالی که اکثریت کرسی‌های خود را در انتخابات گذشته در اختیار جمهوری‌خواهان قرار داده است، در ماه سپتامبر سال جاری توافق هسته‌ای گروه 1+5 و ایران را به رأی خواهد گذاشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس