بازدید 5484

بلاتکلیفی مردم در شأن نظام نیست

کد خبر: ۵۲۱۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۶ 03 August 2015
عضو مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی مجلس بر ضرورت تعیین تکلیف وضعیت سپرده‌گذاران و سهامداران موسسه میزان و پدیده شاندیز تاکید کرد.

مراد هاشم‌زهی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درباره تعیین تکلیف هرچه سریع‌تر وضعیت سهامداران و سپرده‌گذاران پدیده شاندیز و موسسه میزان، افزود:‌ نمایندگان استان خراسان بزرگ پیگیر تعیین تکلیف این موضوع هستند و حتی در این زمینه جلسات مختلفی نیز با مسئولان مربوطه برگزار شد اما هنوز نتیجه دلخواه به دست نیامده است.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی،‌ ادامه داد: واقعیت آن است که بلاتکلیفی در تعیین تکلیف وضعیت سهامداران و سپرده‌گذاران پدیده شاندیز و موسسه میزان منجر به ادامه نارضایتی‌های مردم و بی‌اعتمادی به سیستم بانکی کشور می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم، تصریح کرد: اگر این موسسات با مجوز بانک مرکزی فعالیت می‌کنند پس چگونه این تخلفات شکل گرفته و اگر بدون مجوز هستند چگونه اجازه فعالیت پیدا کرده‌اند.

وی یادآور شد: موسسه میزان مدت زمان زیادی است که در حال فعالیت است و همین مهم باعث شده تعداد زیادی از مردم به این موسسه اعتماد کنند؛ این شرایط سوال برانگیز است و اکنون باید این موضوع تعیین تکلیف شود چراکه نارضایتی مردم در شان نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست.

هاشم‌زهی با تاکید بر ضرورت پیگیری نمایندگان سه استان خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، افزود: در این زمینه قرار است هفته آینده نیز مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی تشکیل جلسه داده و پیگیر تخلفات موسسه میزان و پدیده شاندیز شود.

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی مجلس شورای اسلامی، گفت: اگر پیگیری نمایندگان استان برای تعیین تکلیف این مهم به نتیجه نرسد از رئیس مجلس و دیگر نمایندگان درخواست خواهیم کرد تا نسبت به رفع آن ورود پیدا کنند
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها