بازدید 2258

48 درصد جامعه هدف بهزیستی "زن" هستند

کد خبر: ۵۲۱۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱ 03 August 2015
مشاور رییس سازمان بهزیستی کشور در امور زنان و خانواده گفت: 48 درصد جامعه هدف سازمان بهزیستی کشور را زنان تشکیل می‌دهند و همچنین 60 درصد از پرسنل بهزیستی نیز زنان هستند. خدمات این سازمان به دختران و زنان در معرض آسیب و همچنین امور زنان جامعه در عرصه پیشگیری است.

به گزارش ایسنا، نرجس بختیارخلج در اولین نشست علمی تخصصی مشاور امور زنان و خانواده سازمان بهزیستی کشور که در این سازمان برگزار شده بود، گفت: مسائل زنان ابعاد مختلفی دارد که این مسائل باید مورد شناسایی قرار گیرند و بعد از شناسایی آنها، مسائل و مشکلاتشان طرح و از مجموعه‌های سیاست‌گذار مطالبه شوند.

وی هدف از مطرح کردن مشکلات زنان را حل موانع و مشکلات پیش روی آنها دانست و گفت: معتقدیم که توجه به جنسیت و برنامه‌ریزی‌های مشترک بخش مهمی از مشارکت زنان را در جامعه کاهش می‌دهد که برای حل این موضوع کارگاه‌های تخصصی را تعریف کرده‌ایم.

مشاور رییس سازمان بهزیستی در امور زنان و خانواده ضمن تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری و حضرت امام خمینی (ره) و رییس جمهور بارها و بارها به جایگاه زنان در توسعه و بر آن تاکید داشته‌اند افزود: باید بدانیم حضور فعال زنان در عرصه اجتماعی یک فرصت است نه تهدید.

بختیارخلج در ادامه درباره فعالیت‌های مشاوره زنان در سازمان بهزیستی کشور نیز گفت: فعالیت‌های مشاوره‌ای زنان در سازمان بهزیستی شامل زنان شاغل سازمان، زنان جامع هدف سازمان و همچنین امور استان‌ها و شهرستان‌ها می‌شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان