بازدید 2256

محاصره تروريست‌ها در شهر الزبداني سوريه

کد خبر: ۵۲۱۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸ 03 August 2015
عناصر مسلح تروریست در داخل شهر الزبدانی در منطقه ای کمتر از سه کیلومتر مربع در محاصره نیروهای ارتش و رزمندگان مقاومت اسلامی قرار گرفته اند و همه منافذ و خطوط امداد آنها قطع شده است.

به گزارش شبکه تلویزیونی المنار، نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت به طور کامل بر منطقه «الحکمه»- که به خیابان الجرجانی در شرق الزبدانی متصل است- تسلط یافتند و شمار زیادی از عناصر گروه های تروریستی را به هلاکت رساندند یا زخمی کردند.

این شبکه در گزارشی که «نعمه نعیم» گزارشگر آن تهیه کرده بود اعلام کرد: نیروهای ارتش و رزمندگان مقاومت در نبرد مستمر خود برای آزادسازی شهر «الزبدانی» از دست گروه های تروریستی تکفیری پیشرفت های زیادی به دست آورده اند. نیروهای ارتش و رزمندگان مقاومت به طور کامل بر منطقه الحکمه- که به خیابان الجرجانی در شرق الزبدانی متصل است- تسلط یافتند و خسارت های سنگینی به تروریست ها وارد کردند.

گزارشگر این شبکه افزود: تصاویر رسیده به شبکه المنار از خبرگزاری «الاعلام الحربی» (رسانه های جنگی) رسیده است حاکی از پیشروی نیروهای ارتش و رزمندگان مقاومت و حضور آنها در داخل شهر الزبدانی و تعقیب عناصر مسلح و سردرگمی در هماهنگی بین آنها است، امری که برخی از رسانه ها بر خلاف چنین چیزی اعلام می کنند.

عناصر مسلح در منطقه الزبدانی و دشت آن در مساحتی حدود بیست و پنج کیلومتر مربع بود، امروز فقط در داخل شهر و در مساحتی که بیش از سه کیلومتر نیست هستند و همه خطوط امداد برای آنها قطع شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار