بازدید 1609

قهرمانی پاری‌سن‌ژرمن، مصدومیت زلاتان

پاری‌سن‌ژرمن فصل جدید فوتبال را همانطور شروع کرد که فصل قبل را به پایان رسانده بود؛ این تیم با پیروزی صفر-2 برابر لیون در مونترآل فاتح سوپرجام فرانسه شد.
کد خبر: ۵۲۱۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰ 03 August 2015
پاری‌سن‌ژرمن فصل جدید فوتبال را همانطور شروع کرد که فصل قبل را به پایان رسانده بود؛ این تیم با پیروزی صفر-2 برابر لیون در مونترآل فاتح سوپرجام فرانسه شد. پاریسی‌ها در فصل اخیر فوتبال فرانسه فاتح سه گانه قهرمانی داخلی شدند که بی‌سابقه بود و با دو گل زودهنگام سرژ اوریه و ادینسون کاوانی نایب قهرمان لیگ را شکست داد، ماکسیم گونالون، کاپیتان لیون نیز اواسط نیمه دوم از بازی اخراج شد تا PSG راحت‌تر از قبل بازی را کنترل کند.

لیون که به نظر می‌رسد امسال هم رقیب اصلی پاری‌سن‌ژرمن باشد در هفتمین سال متوالی برگزاری سوپرجام فرانسه در خارج از این کشور به خاطر چند مصدوم و محرومیت نبیل فاکر هرگز چهره یک تیم برنده را نداشت. این بازی در استادیوم ساپوتوی بزرگترین شهر ایالت فرانسوی‌زبان کبک برگزار شد.

پاری‌سن‌ژرمن که در این بازی کوین تراپ آلمانی و خرید جدید خود را درون دروازه قرار داده بود، برای سومین بار متوالی قهرمان سوپرجام شد.

این تیم دفاع از عنوان قهرمانی خود در لیگ یک را جمعه این هفته با بازی در زمین لیل شروع می‌کند و لیون یکشنبه آینده میزبان لوریان خواهد بود. دو تیم در پیش‌فصل هم نتایج کاملا متفاوتی گرفته بودند، لیون از شش بازی خود پنج باخت داشت از جمله شکست صفر-6 به آرسنال اما PSG با پیروزی برابر منچستریونایتد، چلسی، فیورنتینا و بنفیکا قهرمان جام قهرمانان بین‌المللی شد.
نقطه تاریک این بازی برای پاریسی‌ها مصدومیت زانوی زلاتان ابراهیموویچ بود که اواخر بازی با درد راه می‌رفت. لوران بلان مربی این تیم درباره مهاجم 33 ساله سوئدی گفت: «به زانوی او لگد خورد و پنج دقیقه قبل از پایان بازی، وقتی که به توپ ضربه زد، یک دفعه پایش درد گرفت. چیزی که ناراحتم می‌کند این است که باید 10 ساعت پرواز کنیم. این برای روند بهبودی او خوب نیست.»
بلان درباره بازی هم گفت: «ما صفر-2 بردیم. دلایل زیادی برای رضایت از این نتیجه وجود دارد. فرصت‌های گلزنی زیادی ایجاد کردیم و دو گل زدیم و به نظر من می‌توانستیم بیشتر بزنیم. حریف هیچ فرصتی نداشت، تمام بازی تحت کنترل ما بود.»

بلایس ماتویدی هافبک ملی‌پوش پاریس نیز از هم‌تیمی‌ها خواست لیگ را با قدرت شروع کنند، این تیم در سه فصل اخیر در بازی اول خود مساوی کرده: «نباید به خاطر این برد مغرور شویم. ما چند سال است خوب نتیجه نمی‌گیریم و باید این روند را عوض کنیم.»

زلاتان: شاید این آخرین بازی من  در پاری سن‌ژرمن باشد

زلاتان ابراهیموویچ پس از پیروزی پاری سن‌ژرمن در سوپرجام فرانسه گفت که این شاید آخرین بازی او برای تیمش باشد. شایعات بسیاری حاکی از آن است که این بازیکن از پی‌اس‌جی جدا خواهد شد. او پس از برد 2-صفر برابر لیون گفت: «این می‌تواند آخرین بازی من برای پاری سن‌ژرمن باشد. قصد دارم تصمیم مهمی بگیرم.» این صحبت در رسانه‌های ایتالیایی بسیار پوشش داده شده اما رسانه‌های فرانسوی به آن نپرداخته‌اند و تردیدهایی درباره صحت آن وجود دارد. در این میان میلان بیشترین بخت را برای خرید این بازیکن سوئدی دارد و خود او هم دوست دارد به میلان برگردد. رم، منچستریونایتد، گالاتاسرای، فنرباغچه و برخی تیم‌های MLS هم او را می‌خواهند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها