بازدید 2506

سومین ناکامی پپ در سوپرجام آلمان

بازیکنان دو تیم در این دیدار به دلیل درگذشت پسر فرانتس بکن‌باوئر، از بازوبند مشکی استفاده کردند
کد خبر: ۵۲۱۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵ 03 August 2015
بازیکنان دو تیم در این دیدار به دلیل درگذشت  پسر فرانتس بکن‌باوئر، از بازوبند مشکی استفاده کردند

ولفسبورگ با خلق چیزی شبیه شگفتی بایرن‌مونیخ را در ضربات پنالتی شکست داد و برای نخستین بار قهرمان سوپرجام آلمان شد.

به نظر می‌رسید گل ابتدای نیمه دوم آرین روبن برای پایان ناکامی بایرن در سوپرجام که در دو سال گذشته به بوروسیادورتموند باخته کافی باشد اما نیکلاس بنتنر که در 18 بازی فصل قبل در لیگ آلمان تنها یک گل برای نایب قهرمان بوندس‌لیگا زده بود، سانتر عالی کوین دی‌بروین-که فصل قبل 28 پاس گل برای هم‌تیمی‌هایش فراهم کرد- را در دقیقه 89 به گل مساوی تبدیل کرد. بدون وقت اضافه، بازی به پنالتی کشید و بایرن در ضربات پنالتی 4-5 باخت؛ تنها ژابی آلونسو پنالتی‌اش را خراب کرد.

ولفسبورگ در ماه ژانویه هم بایرن را در همین ورزشگاه فولکس‌واگن آره‌نا یک-4 در هم کوبیده بود هر چند در نهایت با 10 امتیاز اختلاف نسبت به بایرن، نایب قهرمان شد.
بازیکنان دو تیم در این دیدار از بازوبند مشکی استفاده کردند چون اشتفان بکن‌باوئر پسر فرانتس، قیصر فوتبال آلمان، روز شنبه در سن 46 سالگی بعد از مدتی طولانی بیماری جان خود را از دست داد.

پپ گواردیولا در سومین تلاش برای کسب سوپرجام آلمان ناکام بود و حالا این تنها عنوان داخلی است که در رسیدن به آن ناکام بوده. مربی اسپانیایی بایرن گفت: «قطعا بوندس‌لیگا، جام حذفی آلمان و لیگ قهرمانان اهمیت بیشتری دارد اما جام، جام است. واقعا حیف شد. ما خوب بازی کردیم و موقعیت به دست آوردیم. همه بازیکنان من جنگیدند و خیلی از نقاط زمین را پوشش دادند. ما هر کاری می‌توانستیم برای بردن این بازی کردیم اما باید به ولفسبورگ تبریک گفت، آنها خیلی خوب بازی کردند.»

او ادامه داد: «ما تلاش می‌کنیم قهرمان لیگ شویم تا فصل بعد دوباره در این بازی حضور داشته باشیم. زندگی ادامه دارد. ابتدا جام آئودی، بعد بازی در جام حذفی و بعد بوندس لیگا. باید روی اهداف بعدی خود تمرکز کنیم.»

مانوئل نویر هم گفت: «ما خوب بودیم اما در دقیقه آخر نظم دفاعی خود را از دست دادیم. باخت تلخی است، ما بازی را تحت کنترل داشتیم و تیم بهتر زمین بودیم. گل آنها خیلی عالی بود و اینکه در دقیقه 90 زده شد، ناامیدکننده‌تر است.»
آرین روبن که بعد از مدت‌ها در ترکیب بایرن قرار گرفته بود، گفت: «ناامیدکننده است اما فوتبال همین است در یک دقیقه همه چیز عوض می‌شود. باید نگاه انتقادی به خودمان داشته باشیم چون باید زودتر از اینها تکلیف بازی را یکسره می‌کردیم. چند بار فرصت داشتیم گل دوم را هم بزنیم.»
دیتر هکینگ هم گفت: «این یک بازی زیبا و پرسرعت بود. بایرن یکی دو موقعیت مسلم و در مجموع فرصت‌های گلزنی بیشتری داشت اما تیم من بازی خوبی انجام داد.» دی‌بروین هم گفت: «ما هر کاری می‌توانستیم برای رسیدن به گل انجام دادیم. کمی هم خوش‌شانس بودیم.»

ترکیب دو تیم

ولفسبورگ: کاستیلز؛ ویرینیا، نالدو، کلوزه، رودریگس؛ گیلاووگی، آرنولد؛ کالیگیوری (شورله 63)، دی‌بروین، پریشیچ (کروز 70)؛ دوست (بنتنر 70)

بایرن: نویر؛ لام، بن‌عطیه، بواتنگ، آلابا؛ تیاگو (ویدال 74)، ژاب آلونسو؛ روبن، داگلاس کاستا؛ مولر (گوتزه 84)؛ لواندوفسکی (رافینیا 72)
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر