بازدید 2804

دومین شکست عالمیان در جام بین‌قاره‌ای

تیم منتخب اروپا قهرمان رقابت‌های تنیس روی میز بین‌قاره‌ای شد.
کد خبر: ۵۲۱۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴ 02 August 2015

به گزارش ایسنا، تیم تنیس روی میز منتخب آسیا در دومین دیدار خود برابر تیم منتخب اروپا تن به شکست داد تا هر دوبار مقابل تیم اروپایی بازنده شود.

در دومین و آخرین دیدار تیم‌های منتخب تنیس روی میز آسیا و اروپا که از ساعت 14 امروز (یکشنبه) به وقت محلی در ژانگ‌ژیانگ چین آغاز شده بود،‌ در نهایت تیم منتخب اروپا با نتیجه 3 بر 2 آسیا را شکست داد و در مجموع دو دیدار نیز به برتری 6 بر 4 دست یافت.

در این دیدار نوشاد عالمیان عضو تیم منتخب تنیس روی میز آسیا که در رنکینگ 102 جهان قرار دارد، در دیدار با روبرت گاردوس از اتریش با رنکینگ 23 جهان با نتیجه 3 بر صفر (8-11، 8-11، 9-11) مغلوب شد.

نتایج کامل دیدار‌های امروز به شرح زیر است:

چانگ چیه یوآن (چین تایپه) صفر - آندرج گاسینا (کرواسی) 3

نوشاد عالمیان (ایران) صفر - روبرت گاردوس (اتریش) 3

تانگ پنگ (هنگ کنگ) 2 - مارکوس فریتاس (پرتغال) 3

مالونگ (چین) 3 - ولادیمیر سامسونوف (بلاروس) یک

گائونینگ (سنگاپور) 3 - باستیان استیگر (آلمان) یک

در اولین دیدار این دو تیم که روز گذشته (شنبه) برگزار شده بود، تیم منتخب اروپا با نتیجه 3 بر 2 تیم آسیا را شکست داده بود.

نتایج دیدارهای روز گذشته به شرح زیر است:

چانگ چیه یوآن (چین تایپه) 3 - باستیان استیگر (آلمان) یک

گائونینگ (سنگاپور) صفر - روبرت گاردوس (اتریش) 3

مالونگ (چین) 3 - مارکوس فریتاس (پرتغال) صفر

تانگ پنگ (هنگ کنگ) یک - ولادیمیر سامسونوف (بلاروس) 3

نوشاد عالمیان (ایران) یک - آندرج گاسینا (کرواسی) 3

به گزارش ایسنا،‌ برای این رقابت‌ها جایزه‌ای 100 هزار یورویی در نظر گرفته شده بود که 60 درصد آن به تیم برنده و 40 درصد آن به تیم دوم داده شد. البته این جایزه بر حسب رنکینگ بازیکنان به آنها اهدا خواهد شد. میزبان این شرایط را برای حضور قدرتمند تیم اروپایی در نظر گرفته است.

در تیم منتخب آسیا علاوه بر نوشاد عالمیان با رنکینگ جهانی 102، چهار پینگ‌پنگ باز برتر قاره کهن حضور دارند. "ما لونگ" برترین پینگ‌پنگ باز جهان از چین که در حال حاضر در جایگاه نخست رنکینگ جهانی ایستاده، "گائونینگ" از کشور سنگاپور که جایگاه 17 جهان را در اختیار دارد، "تانگ پنگ" از کشور هنک‌کنگ با رنکینگ 13 جهان و "چانگ چیه یوآن" از چین تایپه با رنکینگ جهانی 14 دیگر نفرات تیم منتخب قاره آسیا در رقابت‌های بین قاره‌ای بودند.

در تیم منتخب اروپا نیز "ولادیمیر سامسونوف" از بلاروس با رنکینگ 8 جهان، "مارکوس فریتاس" از پرتغال با رنکینگ 10 جهانی، "روبرت گاردوس" از اتریش با رنکینگ 23 جهان، "باستیان استیگر" از آلمان با رنکینگ 26 جهانی و ‌"آندرج گاسینا" از کرواسی با رنکینگ 34 جهانی حضور داشتند.  

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها