بازدید 3579

ایران رکورددار مواجه شدن با توطئه‌های جهانی

دبیر کنگره بین المللی 17هزار شهید ترور گفت: کشور ایران از لحاظ مواجه شدن با توطئه های بزرگ جهانی حداقل در منطقه خاورمیانه رکورددار همه کشورها است.
کد خبر: ۵۲۱۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸ 02 August 2015
دبیر کنگره بین المللی 17هزار شهید ترور گفت: کشور ایران از لحاظ مواجه شدن با توطئه های بزرگ جهانی حداقل در منطقه خاورمیانه رکورددار همه کشورها است.

به گزارش ایسنا، سید جواد هاشمی‌نژاد در مراسم گرامیداشت شهدای ترور سیستان و بلوچستان با بیان اینکه برخی توطئه ها بنا به زمان بوده و مقطعی است اظهار کرد: برخی دیگر از توطئه ها مثل ترور نیز در طول 36سال پیروزی انقلاب گام به گام همواره با انقلاب پیش آمده است.

وی تصریح کرد: چندماه بعد از پیروزی انقلاب شاهد شهادت شهید مفتح و مطهری و شروع این ترورها از سوی رژیم صهیونستی و آمریکا بودیم.

هاشمی نژاد ضمن بیان اینکه ترور یکی از ابزارهای مهم استکبار برای پیشبرد اهداف است خاطر نشان کرد: خلقت این رژیم به شکل ترور و ایجاد رعب میان مردم بوده است که هنوز بعد از60سال این ابزار از دست رژیم صهیونستی پایین گذاشته نشده است.

دبیر کنگره بین المللی 17هزار شهید ترور با اشاره به اینکه ایجاد انقلاب ایران اسلامی برای این است که همانند پرچمداران امام حسین(ع)به همگان به اثبات برساند در هر شرایطی امکان ایستادگی را دارد عنوان کرد: جنگ تنها به این دلیل بود که دشمن با محاسبه های خود به این نتیجه رسیده بود می تواند در کشوری که تازه انقلاب شده رسوخ کند اما اشتباهی محض بود.

وی گفت: دشمنان اعتقادات مردم را مد نظر نگرفته بودند و تنها به این موضوع که در کشور تازه انقلاب شده به دلیل نداشتن انسجام در ارتش می توانند ایران را محاصره کنند تلاش می کردند که با مقاومت مردم و مسئولین دلسوز نظام مواجه شدند.

وی با بیان اینکه دشمن با مشاهده اقتدار مردم به ترور شخصیت ها روی آورده است ادامه داد: دشمن این تفکر را دارد که هرکس به مردم ایده دهد را باید از مردم گرفت، اما در انجام این خواسته هم ناکام مانده‌اند.

هاشمی نژاد خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها بنابر اسنادی که منتشر شده و بیشتر این اسناد نیز ارائه شده از سوی کشورهای غربی است، نقش اصلی را در راه‌اندازی، راهنمایی، تجهیز و همچنین حمایت‌های مادی و غیرمادی و رسانه‌ای گروهک‌های تروریستی داشته‌ است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل