بازدید 9840

واکنش عارف به ائتلاف روحانی و لاریجانی

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: قطعاً دولت نمی‌تواند در انتخابات مجلس دهم دخالتی داشته باشد و فقط برگزار کننده انتخابات است.
کد خبر: ۵۲۱۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷ 02 August 2015
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: قطعاً دولت نمی‌تواند در انتخابات مجلس دهم دخالتی داشته باشد و فقط برگزار کننده انتخابات است.

به گزارش خبرگزاری فارس، خبر «احتمال ائتلاف روحانی و لاریجانی برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی» را ابراهیم امینی عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در گفت‌و‌گو با فارس مطرح کرد.

وی در این گفت‌و‌گو تاکید کرده بود که نوعی ائتلاف از سوی دولت و طیف آقای لاریجانی برای انتخابات مجلس دهم در حال شکل‌گیری است و این تحرکات بیشتر از سوی آقای نوبخت (محمدباقر نوبخت دبیرکل حزب اعتدال و توسعه و سخنگوی دولت یازدهم) دنبال می‌شود به گونه‌ای که بنا دارند برای انتخابات با طیف آقای لاریجانی (رئیس مجلس شورای اسلامی) نوعی ائتلاف ایجاد کنند.
 
امینی در بخشی از این مصاحبه تصریح کرده بود که اصلاح‌طلبان اگر از جریان خود کاندیدایی داشته باشیم قطعاً به روحانی اجازه بازگشت نخواهند داد.

محمد عطریانفر، عضو شورای مرکزی و کمیته سیاسی حزب کارگزاران البته اظهارات متفاوت‌تری ارائه داده بود. وی گفته بود که ما آقای لاریجانی را برای ریاست مجلس به موقعیت نسیه و غیرنقد آقای عارف ترجیح می‌دهیم.

محمدرضا عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، در مورد ائتلاف لاریجانی و دولت در جریان دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: این طبیعی است، اینها بحث‌هایی است که در فضای سیاسی پیش بیاید هرکسی نقطه‌نظر خود را می‌گوید.

وی افزود: باید این را پذیرفت که هیچکس یک جبهه خاص را نمایندگی نمی‌کند به همین دلیل صداهای مختلفی در جبهه اصلاح‌طلبان و اصولگرایان شنیده می‌شود، امیدواریم این دو جبهه بزرگ و ارزشمند راهبردهای نهایی خود را هرچه سریع‌تر اعلام کنند.
 
عارف در پاسخ به این پرسش که تصمیم خود شما برای انتخابات چیست، گفت: هنوز زود است وارد مصداق نشده‌ایم و معتقدیم ابتدا باید راهبردهای حضور را مشخص کنیم بعد وارد مصادیق شویم و طبیعتاً وقتی وارد مصداق شدیم بنده نیز هرچقدر نیاز باشد در خدمت خواهم بود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به این پرسش که به نظرتان دولت تا چقدر در کنار اصلاح‌طلبان خواهد ماند، گفت: برای انتخابات پیش رو قطعاً دولت نمی‌تواند در انتخابات دخالتی داشته باشد دولت فقط برگزار کننده انتخابات است برای انتخابات طرفداران دولت مد نظر است که طرفداران دولت گرایششان بیشتر به سمت اصلاح‌طلبی است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان