بازدید 1388

کوثری:رسیدگی بر برجام با هماهنگی شورای امنیت انجام شود

کد خبر: ۵۲۱۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸ 02 August 2015
عضو کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس گفت: رسیدگی مجلس به برجام باید با هماهنگی شورای عالی امنیت ملی انجام شود تا به این ترتیب یک سیاست را دنبال کنیم و شکافی در این مورد ایجاد نشود.

اسماعیل کوثری درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،با اشاره به برخی اظهارات مبنی بر اینکه برجام توافق نامه بین المللی نیست که نیازی به تصویب مجلس داشته باشد گفت: باید از افرادی که اینگونه اظهارات را مطرح می کنند سوال کرد که مذاکره ایران با 6 کشور بین المللی نیست؟ این عده معتقدند برجام در تاریخ بی نظیر است.بنابراین این جمله به معنی بین المللی بودن برجام است.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: متاسفانه این عده در بیانات و رفتار دچار تناقض شده اند.در صورتی که اگر بنایی برای اجرا و اقدام درمورد برجام وجود ندارد و تعهد آور نیست پس توافق نامه بین المللی محسوب نمی شود اما اگر در برجام تعهداتی برای ایران مشخص شده است پس توافق نامه بین المللی محسوب می شود.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه برجام باید در مجلس مورد رسیدگی قرار گرفته و نیاز به تصویب مجلس است در عین حال تصریح کرد: رسیدگی مجلس باید با هماهنگی شورای عالی امنیت ملی انجام شود تا به این ترتیب یک سیاست را دنبال کنیم و شکافی در این مورد ایجاد نشود.

کوثری ادامه داد: افرادی که اظهاراتی مبنی بر اینکه برجام توافق نامه بین المللی نیست مطرح می کنند یا قصد فریب مردم را دارند یا تصور می کنند مردم اطلاعی از موضوعات ندارند.  

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان