بازدید 4204
۲
تغییرات در فصل جدید لیگ برتر بزرگسالان تکواندو ؛

کاپیتان تیم ملی تکواندو به یاسین پیشرو پیوست

اشگاه فرهنگی ورزشی یاسین پیشرو که اولین سال حضورش در ورزش کشور را تحربه میکند پس از خرید امتیاز تیم فوتسال قم که سه هفته از بازیهای آن میگذرد ، در حال تکمیل کادر فنی تیم تکواندو بزرگسالان برای لیگ برتر فصل جاری میباشد که پس از شروع طوفانی با بازگرداندن یوسف کرمی به تکواندو به عنوان مربی امروز نیز علیرضا نصر آزادانی کاپیتان تیم ملی تکواندو با حضور در دفتر مدیر عامل این باشگاه قرارداد رسمی خود را امضا کرد .
کد خبر: ۵۲۱۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶ 02 August 2015
باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین پیشرو که اولین سال حضورش در ورزش کشور را تحربه میکند پس از خرید امتیاز تیم فوتسال قم که سه هفته از بازیهای آن میگذرد ، در حال تکمیل کادر فنی تیم تکواندو بزرگسالان برای لیگ برتر فصل جاری میباشد که پس از شروع طوفانی با بازگرداندن یوسف کرمی به تکواندو به عنوان مربی امروز نیز علیرضا نصر آزادانی کاپیتان تیم ملی تکواندو با حضور در دفتر مدیر عامل این باشگاه قرارداد رسمی خود را امضا کرد .

کاپیتان تیم ملی تکواندو به یاسین پیشرو پیوست

علیرضا نصر آزادانی که متولد اصفهان است در کارنامه ورزشی خود بیش از 30 مدال رنگارنگ جهانی و آسیایی دارد که از مهمترین آنها مدال طلای قهرمانی آسیا ، بازیهای آسیایی و جام جهانی میباشد .
وی در حال حاضر کاپیتان تیم ملی است و به نظر میرسد قصد تکمیل کردن پرونده قهرمانی خود را با حضور در المپیک آتی دارد .

بر اساس این گزارش تا پیش از این فریبرز عسگری به عنوان سرمربی ، یوسف کرمی مربی ، غلامرضا چیارلو رییس کمیته فنی ، زینال حسینی سرپرست و علی اشرف قنبری به عنوان مدیر فنی این تیم انتخاب شده اند .

از دیگر بازیکنان این تیم که قرارداد امضا کرده اند می توان به مهران عسگری ، فرهاد عبدالهی ، میر هاشم حسینی ، مهدی اسحاقی ، علي محمد پور ، و مرتضی شیری اشاره کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
1
1
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر