بازدید 9223

واکنش عراقچی به انتشار مطالب جلسه خصوصی

عضو ارشد تیم مذاکرات هسته‌ای کشورمان انتشار محتوای یک جلسه خصوصی و کاری با شورای خبر صدا و سیما را یک خلاف بیّن اداری و مغایر با منافع و امنیت ملی دانست.
کد خبر: ۵۲۱۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵ 02 August 2015
عضو ارشد تیم مذاکرات هسته‌ای کشورمان انتشار محتوای یک جلسه خصوصی و کاری با شورای خبر صدا و سیما را یک خلاف بیّن اداری و مغایر با منافع و امنیت ملی دانست.

به گزارش ایسنا، دکتر سید عباس عراقچی، معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزیر امور خارجه و عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران با گروه 1+5 طی اظهاراتی از اینکه محتوای یک جلسه خصوصی و کاری با شورای خبر صدا و سیما به صورت ناقص، مخدوش و با اغلاط فراوان محتوایی و نگارشی، در سایت خبری صدا و سیما منتشر شد اظهار شگفتی کرده و چنین امری را نه تنها غیرحرفه ای و غیراخلاقی، بلکه یک خلاف بیّن اداری و مغایر با منافع و امنیت ملی دانسته و خواستار پیگیری آن از سوی مقامات عالی سازمان صدا و سیما گردید.

گفتنی است سایت خبری صدا و سیما با فاصله کوتاهی خبر مزبور را از سایت برداشته و توضیح داد مطالبی که به نقل از دکتر سید عباس عراقچی معاون وزارت امورخارجه در نشست با مسئولان معاونت خبر روی خروجی قرار گرفت ناشی از یک خطای برداشت بوده است.

خبرگزاری صداوسیما تاکید کرده است این مطلب که تلفیقی از اطلاعات درست و نادرست است قابل استناد نیست. با این حال مطلب مزبور بلافاصله توسط سایتهای مختلف بازنشر شد.

عراقچی همچنین با اشاره به اینکه یکی از مزایای تیم مذاکره کننده انسجام داخلی و همدلی همه اعضای تیم بود، از نقش آقای حسین فریدون در انجام وظیفه سخت هماهنگی تمامی دستگاه ها، ارائه مشورت، انتقال مطالب و تقویت انسجام و همبستگی تیم مذاکره کننده تقدیر نمود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر