بازدید 65684
سفر به دنیای گوناگون با «تابناک با تو»؛

بهشتی که ای کاش گمشده بماند!

جدیدترین اخبار گوناگون را در «تابناک با تو» از دست ندهید. در این صفحه شما هر روز گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، ادبیات، سرگرمی و دانستنی‌ها، آشپزی، فیلم و عکس‌هایی از سراسر جهان، دکوراسیون و ... را دنبال خواهید کرد. همچنین تابناک با تو هر روزه آماده‌ است، مطالب ارسالی شما را نیز ـ متناسب با موضوعات نامبرده ـ‌ در سایت منتشر کند.
کد خبر: ۵۲۱۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸ 02 August 2015
ساقیا عمر دراز و قدحت پر می باد         که به تدبیر تو تشویش خمار آخر شد هم‌اکنون با ما ‌گزیده‌خبرهای امروز ‌«تابناک با تو» را با کلیک بر تیتر خبر، بیشتر بخوانید.


* * ‌بهشتی که ای کاش گمشده بماند!

منطقه گردشگری ازناو ‌
بیشتر ببینید


* * عکس های جدید چهره ها در صفحات اجتماعی

عکس های جدید چهره ها در صفحات اجتماعی+عکس

بیشتر ببینید


* * خیانت در زناشویی؛ به دقت بخوانید

خیانت در زناشویی؛ به دقت بخوانید

آیا شما فکر میکنید تمام خیانت کاران با هدف خیانت به همسرشان وارد رابطه ای دیگر شده اند؟ نه ابداً ،خیانت معمولا از جایی آغاز میشود که تصورش را هم نمی کنید:از یک درد دل ساده با همکارتان ،دوست دوران مدرسه ، همسر دوست صمیمی و…اول فکر میکنید چقدر خوب درکتان میکند ،بعد تصور میکنید به عنوان یک انسان با او نزدیکی فکری دارید ،به مرور دلتان می خواهد بیشتر با او صحبت کنید چون حرف های او روی شما تأثیر دیگری دارد ،کم کم فکر میکنید فقط وقتی با او صحبت میکنید برایتان همه چیز خوب است حتی گاهی هیچ گله و شکایتی از همسرتان ندارید ولی برای دردودل با او از همسرتان شکایت میسازید (همسرم زشته، اصلا نمی فهمه من چی میگم ،منو درک نمی کنه و…)بعد یواش یواش: مراحل بروز خیانت های زناشویی

بیشتر بخوانید


* * پرسول برای آفتاب ؛ درباره عینک Persol


پرسول برای آفتاب ؛ درباره عینک Persol

بیشتر ببینید


* * خرد کردن مرغ با یک روش بسیار ساده



اگر از آن دسته آدمهایی هستید که نمیدانید اول از کجای مرغ شروع به خرد کردن بکنید مطلب زیر حتما به دردتان خواهد خورد.

بیشتر بخوانید و ببینید


* * دکوراسیون اتاق ناهار خوری


دکوراسیون اتاق نهارخوری

ایجاد یک اتاق یا فضای ناهارخوری زیبا و کاربردی وابسته به عوامل زیادی است که مهمترین آن انتخاب یک میز مناسب است.شما می توانید با توجه به متراژ محل زندگی خود یکی از این فضاها را در خانه خود ایجاد نمایید.

بیشتر بخوانید و ببینید


* * عاشقانه های نادر ابراهیمی


بانوي من! يك روز عاقبت قلبت را خواهم شكست _ يك روز عاقبت. بايد بداني كه دير يا زود _ اما، ديگر نه چندان دير_ قلبت را خواهم شكست...

بیشتر بخوانید


 * * روستای رنگارنگ و دیدنی


زنان این روستا، سالی یک بار نقاشی های جدید به خانه های خود اضافه و طرح های قدیمی را ترمیم می کنند. این سنت زیبا تا جایی پیش رفته که در خیابان ها و مکان های عمومی این روستا هم این نقاشی های رنگارنگ به چشم می خورند.

بیشتر ببینید


* * آیا می دانستید پای مرغ 15 برابر سنجد کلسیم دارد؟




 آیا میدانستید پای مرغ 15 برابر سنجد کلسیم دارد و به قولی بمب کلسیم محسوب می شود؟

به گزارش «تابناک با تو»، تدوام در مصرف پای مرغ، می تواند در درمان یا پیشگیری از این بیماری ها کمک بسیاری به ما کند از جمله:

بیشتر بخوانید


* * آموزش ساخت تل سر برای دختربچه ها



بیشتر بخوانید


* * دانلود مستقیم کودک پرانرژی آوازه‌خوان



بیشتر ببینید


گفتنی‌ است، «تابناک با تو» از انتشار و درج مطالب شما ‌‌در هر یک از زمینه‌های نامبرده و موضوعات جانبی آن استقبال خواهد کرد. بنابراین، چنانچه مایل به همکاری با ما در این بخش جدید هستید، مطالب خود را به آدرس «bato@tabnak.ir» ارسال فرمایید.

برخورد بی‌رحمانه با اسکلت‌های شادیاخ+عکس
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار