بازدید 63527
۳
شصت و یکمین «به اضافه تابناک»؛

انفجار ترکیه همزمان با محاصره سوریه از شمال و جنوب / خون مصری‌‌ها از ایرانی‌ها رنگین تر است؟ / فیلم دیدنی از سؤال‌های جالب نمایندگان مجلس از صالحی / شهاب سنگی که در آسمان ایران دیده شد، موشک بالستیک بود؟! / سکوت برای قهرمان گمنام

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان ‌روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با رویکردی متفاوت است...
کد خبر: ۵۲۱۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰ 01 August 2015
انفجار ترکیه همزمان با محاصره سوریه از شمال و جنوب / خون مصری‌‌ها از ایرانی‌ها رنگین تر است؟ / فیلم دیدنی از سوال‌های جالب نمایندگان مجلس از صالحی / شهاب سنگی که در آسمان ایران دیده شد، موشک بالستیک بود؟! / سکوت برای قهرمان گمنام«به اضافه تابناک»، بسته ویدئویی «تابناک» است که برای شصت و یکمین روز منتشر می‎‌شود؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با لحنی متفاوت است و سوژه‌های مختلف با تکیه بر فیلم، صوت و تصاویری که دیده‌ و ندیده‌اید، در قالبی تازه و بدیع در «تابناک» عرضه می‌شود.

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که با همراهی شما و نظریات سازنده‌تان و تصاویر و ویدیوهای جذابی که ارسال می‌کنید، برای عموم مخاطبان جذاب‌تر خواهد شد.

در شصت و یکمین «به اضافه تابناک»؛ سفری داشتیم از ترکیه به عراق، سوریه و اردن و در نهایت فلسطین اشغالی و تحلیلی بسیار متفاوت از آنچه در حال وقوع است را تقدیمتان کردیم. از انفجار ترکیه گفتیم، سراغ منطقه حائلی رفتیم که علاوه بر ترکیه، اردن نیز با تکیه بر 16 آپاچی رژیم صهیونیستی، در حال ایجاد است و آثار ایجاد منطقه حائلِ پرواز ممنوع بر سوریه را بررسی کردیم و سپس به عراق رفتیم؛ کشوری که در اوج جنگ با تکفیری، بر اثر گرمای شدید و مصرف بالای برق، دچار خاموشی‌هایی شده که تظاهرات را در این کشور داشته و ما برای شما همه این پازل‌ها را کنار هم چیده‌ایم؛ سپس دست روی پرونده لغو یک طرفه ویزا برای شهروندان گروهی از کشورها از جمله بولیوی و مصر گذاشتیم که خلاف قاعده معمول دیپلماتیک است؛ قاعده‌ای که می‌گوید چنین اقداماتی باید متقابل باشد و شأن دو طرف حفظ شود، تا در نهایت بپرسیم که آیا خون مصری‌‌ها از ایرانی‌ها رنگین تر است؟!؛ در ادامه کنار نمایندگان مجلس شورای اسلامی در کمیسیون امنیت ملی نشستیم و در سومین جلسه از این جنس، بخشی از سؤال‌های جالب نمایندگان مجلس از علی اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی را کنار هم چیدیم که قطعاً برای شما دیدنی خواهد بود؛ سپس به ماجرای شهاب سنگ اخیر پرداختیم که دو مرجع تأیید و دو نهایت کلیدی دیگر تکذیبش کردند. در همین راستا به مرور یک حادثه مشابه در سال 91 پرداختیم که شهاب سنگی که در آسمان ایران دیده شد و در نهایت مشخص شد یک موشک بالستیک روس بوده است!؛ و در آخر فیلمی از حادثه آتش سوزی هتل هرمز را تقدیم کرد که صحنه فداکاری یک آتش‌نشان قهرمان بود.

ضمن تشکر از مخاطبان بسته ویدئویی تابناک که با نظریاتشان، ما را در بهبود همراهی کردند، برای ارسال اخبار، ویدیوها، صوت‌ها و تصاویر ویژه این مجموعه ویدئویی، می‌توانید با ایمیل plus@tabnak.ir در تماس باشید.

ویدئو با کیفیت متوسط برای پخش قرار داده می‌شود؛ اما می‌توانید نسخه با کیفیت و حجم پایین‌تر و یا نسخه با کیفیت و حجم بالاتر را دانلود و تماشا کنید. ذکر این نکته ضروری است، با توجه به نامفهوم بودن متن آیتم‌های مختلف این بسته تصویری، برای آن گروه از مخاطبان که ‌سرعت اینترنت پایینی دارند‌، فایل صوتی بسته قرار داده شد.

تعداد بازدید : 60
دانلود با کیفیت بالا
دانلود با کیفیت متوسط
دانلود با کیفیت پاییـن
دانلود صوت
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۳
انتشار یافته: ۳
1
1
1
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار