بازدید 7582

ضرورت لغو یک طرفه شدن جاده چالوس

استاندار البرز گفت: با توجه به تکمیل و راه اندازی مسیرها و دسترسی های جایگزین برای محور کرج-چالوس بررسی لغو یکطرفه شدن این محور می بیست در دستور کار قرار بگیرد.
کد خبر: ۵۲۱۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۸ 01 August 2015
استاندار البرز گفت: با توجه به تکمیل و راه اندازی مسیرها و دسترسی های جایگزین برای محور کرج-چالوس بررسی لغو یکطرفه شدن این محور می بیست در دستور کار قرار بگیرد.

به گزارش ایلنا در کرج، سید حمید طهایی پیش از ظهر امروز، در هفتمین نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان افزود: یک طرفه بودن جاده چالوس، بارها کار امدادرسانی را در هنگام بروز حوادث طبیعی، با مشکل مواجه ساخته است.

طهایی با بیان اینکه با یک طرفه شدن جاده  چالوس مردم 50 روستای اتین محور را دچار مشکل ساخته است خاطرنشان کرد: هرچند 15 کیلومتر جاده نوجان با هدف کاهش بار ترافیکی دو طرفه شده ولی این امکان همچنان برای کل مسیر میسر نشده است .

وی بیان کرد: براساس بازدیدهای صورت گرفته با وجود جاده دیزین به شمشک نباید اقدام به یک طرفه  کردن جاده چالوس کرد .

استاندار البرز ادامه داد: باید برنامه‌ریزی‌های دقیقی دراین زمینه صورت گیرد و این امر تلاش بیش از پیش مسوولان ذیربط را برای در اختیار گرفتن نگهداری این جاده می‌طلبد .

طهایی با اشاره به ضرورت  مدیریت و نگهداری این مسیر توسط البرز گفت: توجه به این امر سبب می‌شود تا مسافران تهرانی برای رفتن به شمال از جاده دیزین به شمشک استفاده کنند که همین امر در کاهش ترافیک شهری البرز موثر است.

وی گفت: ترغیب عموم به استفاده از جاده دیزین به شمشک نیاز به اطلاع‌رسانی وسیع دارد که رسانه‌ها سهم بزرگی را دراین بخش دارند .

وی با اشاره به حادثه سیل در روستای سیجان یادآورشد: تلاش‌ها برای جذب اعتبار به منظور جبران خسارت‌های مالی این روستا ادامه دارد و اکنون برای جبران خسارات ناشی از سیل فروردین 300میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شده است .

طهایی خاطرنشان کرد: دستگاههای اجرایی باید اعتبار ستاد بحران را از وزارتخانه‌های خود پیگیری کرده و مدیریت بحران عملکرد دستگاههای امدادرسان  را در سیل روستای سیجان ارزیابی کند
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل