بازدید 18223
سفیر سوئد در اولین بازدید خود از تخفیفان دیدار کرد

اولین بازدید سفیر سوئد از یک استارتاپ ایرانی

کد خبر: ۵۲۱۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۵ 01 August 2015
سفیر سوئد در اولین بازدید خود از بخش خصوصی در ایران از شرکت تخفیفان بازدید کرد. در این نشست پیتر تجلر، سفیر سوئد در ایران با اشاره به روند رو به رشد شرکت‌های مبتنی بر اینترنت گفت: ما چهره جدیدی از ایران می‌بینیم که کاملا پیشرفته و توسعه یافته است و بازدید از شرکت تخفیفان برای من بسیار جالب بود.

سفیر سوئد با اشاره به افزایش کسب و کارهای جدید در ایران، این شرکت را نمونه‌ای موفق از ارایه خدمات مطلوب توسط نیروهای جوان عنوان کرد و گفت: شرکت‌هایی مانند Takhfifan.com تاثیر قابل توجهی در ایجاد تعادل اقتصادی و ارایه خدمات به نهادهای عمومی و مصرف‌کنندگان دارند. پیتر تجلر با اشاره به روند ارایه خدمات در این شرکت اضافه کرد: من از سوئد می‌آیم که کسب و کارها در آن باید به مشتریان بیش از اندازه متعهد باشند و این همان موضوعی است که در ایران هم در حال توسعه است. پیتر تجلر با اشاره به ظرفیت‌های ایران و روابط این کشور با سوئد عنوان کرد: از سال‌ها پیش ایران ارتباطات گسترده‌ای با کشور سوئد داشته و یکی از شرکای تجاری سنتی ما است، من یک دیپلمات هستم ولی اعتقاد دارم ایران برای فعالان اقتصادی جذابیت زیادی دارد.

در این دیدار نازنین دانشور، موسس و مدیر عامل تخفیفان با اشاره به فعالیت‌های این شرکت، فضای فعلی کسب و کارهای نوپا را مثبت و رو به جلو ارزیابی کرد و در مورد محدودیت‌های کنونی ایران گفت: برخی مشکلات ما مستقیما به دلیل تحریم‌ها نیست و گاهی شرکت‌های خارجی به دلیل ترس از محدودیت‌های آتی مشکلاتی را ایجاد می‌کنند. تحریم‌ها قطعا روی فرآیندهای تجاری تاثیرگذار است با این حال ما توانسته‌ایم در نبود شرکت‌های بزرگ، موفقیت‌های قابل‌توجهی کسب کنیم. دانشور که یکی از مربیان کسب و کارهای نوپا است استفاده صحیح و به موقع از فرصت‌های موجود در بستر فناوری اطلاعات را ضروری دانست و گفت منابع انسانی ما طی چهار سال از دو نفر به 60 نفر افزایش یافته است و توانسته ایم علیرغم تمام مشکلاتی که در سال‌های اخیر با آن روبرو بودیم همواره روند رو به جلویی را تجربه کنیم. Takhfifan.com در زمینه ارایه پیشنهادهای تخفیف و خرید گروهی فعالیت می‌کند. این شرکت در سال 1390 تاسیس شد و تا کنون بیش از 2 میلیون نفر از خدمات آن استفاده کرده‌اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر