بازدید 5700

برخورد با زمین‌خواران اطراف پروژه پل خلیج فارس

مدیر املاک و مستغلات سازمان منطقه آزاد قشم از آزادسازی 350 هزار متر مربع اراضی ملی و دولتی در محدوده پروژه پل خلیج فارس حوالی بندر تاریخی لافت، خبر داد.
کد خبر: ۵۲۱۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴ 01 August 2015
مدیر املاک و مستغلات سازمان منطقه آزاد قشم از آزادسازی 350 هزار متر مربع اراضی ملی و دولتی در محدوده پروژه پل خلیج فارس حوالی بندر تاریخی لافت، خبر داد.

به گزارش تابناک جزیره، محمد احسان شرقی با اشاره به ارزش زمین های رفع تصرف شده در عملیات صبح روز سه شنبه (ششم مرداد ماه جاری) به مبلغ 157 میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام کرد: این میزان زمین در محدوده پروژه پل خلیج فارس با تلاش نیروهای یگان حفاظت از اراضی ملی و دولتی مدیرت املاک و مستغلات سازمان منطقه آزاد و حمایت قاطع دستگاه قضا شهرستان قشم، آزاد سازی شد.
 
 وی گفت: از ابتدای امسال تا کنون 473 هکتار زمین به ارزش سه هزار و 313 میلیارد ریال در نقاط مختلف جزیره قشم آزاد سازی شده در حالی که در مدت زمان مشابه سال گذشته 16 هکتار زمین به ارزش 109 میلیارد ریال آزاد سازی شده بود که این نشان از جدیت مبارزه با این پدیده شوم در منطقه آزاد قشم دارد.
 
 مدیر املاک و مستغلات سازمان منطقه آزاد قشم در پایان اعلام کرد: زمین خواران به اخیراً مسیر تصرف اراضی دولتی را از محدوده شهرهای قشم و درگهان و شماری از روستاها به سمت طرح های اتوبانی اعلام شده سازمان منطقه آزاد تغییر داده اند اما خوشبختانه حضور مستمر نیروهای پرتلاش یگان حفاظت از اراضی ملی و دولتی در سرتاسر جزیره قشم، عرصه را بر آنان تنگ کرده است.
 
 وی در پایان یادآور شد: مبارزه با سودجویان و متصرفان اراضی ملی و دولتی در قشم براساس دستورالعمل مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری در دستور کار جدی مدیرت املاک و مستغلات سازمان منطقه آزاد قشم قرار گرفته است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی