بازدید 2512

اهلیت خریداران سرخابی‌ قابل معامله نیست

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت:‌ اهلیت خریداران دو تیم سرخابی‌ با پول قابل معامله نیست.
کد خبر: ۵۲۱۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷ 01 August 2015

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت:‌ اهلیت خریداران دو تیم سرخابی‌ با پول قابل معامله نیست.

سید علی اشرف پوری حسینی در گفت‌وگو با فارس، در مورد زمان تعیین تکلیف روش واگذاری دو تیم پرسپولیس و استقلال اظهارداشت: شیوه‌های واگذاری طبق قانون اصل 44 تعیین شده و انواع واگذاری در آن مشخص است، بنابراین شیوه جدید برای واگذاری این دو تیم تولید نخواهیم کرد.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی با تاکید بر اینکه هیات واگذاری هر دو هفته یکبار تشکیل جلسه می‌دهد در مورد اینکه کدام روش برای واگذاری سرخابی‌ها محتمل‌تر است، بیان داشت: هیچ روش خاصی تعیین نشده و مانند بقیه شرکت‌ها نسبت به شرایط این دو تیم تصمیم‌گیری خواهد شد.

معاون وزیر اقتصاد خاطرنشان کرد: بحث روش مطرح نیست،در مزایده نیز مشکلی وجود نداشت اما دغدغه اصلی موضوع اهلیت متقاضیان است که در مزایده آخر تصویب نشد.

وی ادامه داد: اینکه در کدام جلسه هیأت واگذاری موضوع سرخابی‌ها را در دستور کار قرار دهد، تصمیم با هیأت بوده و تعجیل یا تأخیر در آن نخواهیم داشت.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی یادآور شد: این سازمان وظایف خود را با دقت و رعایت قانون انجام خواهد داد.

پورری حسینی در پاسخ به این شائبه که گفته می‌شود سازمان خصوصی‌سازی حاضر است اهلیت خریداران را با پول تائید کند تصریح کرد: چنین موضوعی را تازه می‌شنوم و برای ما نامفهوم است، هیأت واگذاری برای خریداران اهلیت تصویب می‌کند یا نمی‌کند؛ اگر تصویب نشد قابل تبدیل نیست.

معاون وزیر اقتصاد با بیان اینکه اهلیت پولی خود یک نوع اهلیت است، گفت: اهلیت را نمی‌توان به چیز دیگری تبدیل کرد مثلاً اهلیت امنیتی را با پرداخت پول نمی‌توان تغییر داد و این کار عبث است.

پوری حسینی یادآور شد: برای مثال هیأت واگذاری نسبت به اطمینان خاطر از توان مالی خریدار در مورد یک شرکت اقساط نقدی و یا قیمت را بالاتر می‌برد تا از این بابت اطمینان حاصل شود اما اینکه اهلیت تبدیل شود از شما می‌شنوم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل