بازدید 5060

درگيري خونين پدر با پسر شيشه‌اي

کد خبر: ۵۲۱۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹ 01 August 2015
مرد سالخورده‌اي كه متهم است بعد از مشاجره با پسر معتادش وي را به قتل رسانده حادثه را شرح داد.

به گزارش جوان، ساعت 3 و 30 دقيقه سحرگاه پنج‌شنبه هشتم مردادماه كاركنان بيمارستان بهارلو مرگ مشكوك مرد جواني را به كلانتري 112 ابوسعيد خبر دادند. مأموران پليس پس از حضور در بيمارستان با جسد خونين مرد 37 ساله‌اي روبه‌رو شدند كه با دو ضربه چاقو به قلب و پهلو فوت شده بود. پس از آن قاضي بستان‌زاده، بازپرس ويژه قتل پايتخت به همراه كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي در محل حاضر شد.

تحقيقات نشان داد مقتول ساعتي قبل در درگيري با پدر 70 ساله‌اش زخمي شده است. در بررسي‌هاي بعدي مشخص شد مقتول به مخدر شيشه اعتياد داشت. پدر مقتول گفت: پسرم از مدتي قبل به مواد مخدر شيشه اعتياد پيدا كرد. چند بار سعي كرديم او را ترك دهيم اما فايده‌اي نداشت. او هر وقت براي تهيه مواد پول نداشت ما را اذيت مي‌كرد و آبروي ما را در محل برده بود.

وي درباره حادثه گفت: پسرم دو روز قبل از حادثه از خانه بيرون رفت و از او خبري نداشتيم. من نگرانش بودم تا اينكه نيمه‌هاي شب وارد خانه شد. وقتي به او گفتم كه در اين دو شب كجا بودي با من درگير شد. او كمان اره را برداشت و به من حمله كرد. من براي دفاع از خودم به آشپزخانه رفتم و چاقويي برداشتم كه هنگام درگيري چاقو به قلب و پهلويش برخورد كرد. پسرم خونين روي زمين افتاد و من بلافاصله با اورژانس تماس گرفتم و او را به بيمارستان رساندم اما‌ فوت شد.

متهم به دستور قاضي بستان‌زاده براي تحقيقات بيشتر در اختيار كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي قرار گرفت و جسد مرد جوان هم براي آزمايشات لازم به پزشكي قانوني فرستاده شد. 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها