بازدید 2594

واکنش گواردیولا به جدایی از بایرن

کد خبر: ۵۲۱۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳ 01 August 2015
سرمربی اسپانیایی بایرن مونیخ تاکید کرد که هیچ پیشنهادی از منچسترسیتی نداشته و هنوز درباره آینده‌اش تصمیم‌گیری نکرده است. او می‌گوید که در فصل جدید بوندسلیگا کار برای بایرن بسیار سخت شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت گل، قرارداد پپ گواردیولا با بایرن مونیخ تابستان سال بعد به پایان خواهد رسید و به نظر می رسد که این مربی اسپانیایی آخرین فصل حضورش در بایرن را سپری می‌کند.

گواردیولا دو سال پیش به عنوان سرمربی بایرن مونیخ انتخاب شد. او در حالی به عنوان جایگزین هاینکس انتخاب شد که بایرن با این مربی توانسته بود سه گانه فوتبال اروپا و آلمان را به دست آورد و این کار برای گواردیولا بسیار سخت کرد چرا که انتظارات هواداران بایرن از او تکرار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بود و چون او نتوانسته این موفقیت را به دست آورد همه از ناکامی او با وجود اقتدار در رقابت های بوندسلیگا سخن به میان می آورند.

روزنامه بیلد آلمان چند روز پیش نوشت که گواردیولا آخرین فصل حضورش در بایرن را پشت سر می‌گذارد و در پایان فصل جاری راهی رقابت‌های لیگ جزیره می شود تا هدایت منچسترسیتی را برعهده گیرد. این مربی اسپانیایی در واکنش به جدایی از بایرن گفت: هنوز هیچ تصمیمی درباره آینده‌ام نگرفته‌ام. نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرم تا بایرن بهترین نتایج را به دست آورد. تمام تمرکزم روی بایرن است و تنها به این تیم فکر می‌کنم. من هیچ تصمیمی درباره آینده‌ام نگرفته‌ام.

رسانه‌های انگلیسی هم مانند روزنامه بیلد از توافق گواردیولا با منچسترسیتی خبر داده‌اند. این مربی باتجربه در این باره گفت: نه، این اصلا درست نیست. من با هیچ تیمی به توافق نرسیده‌ام. اصلا هیچ پیشنهادی به من نشده است.

بایرن مونیخ در این دو سال حضور پپ گواردیولا به راحتی توانسته قهرمانی در رقابت‌های بوندسلیگا را به دست آورد با این حال گواردیولا براین باور است که در فصل جدید شرایط برای تیم او سخت شده است.

او گفت: اطمینان دارم که بوروسیا دورتموند در فصل جاری می تواند دوباره به روزهای اوج خود برگردد. لورکوزن و شالکه هم قوی تر شده‌اند و مهم تر از همه ولفبسورگ هم بازیکنان شایسته‌ای در اختیار دارد و نشان داده است که تیم بزرگی است. باید بگویم که در فصل جدید کار برای ما بسیار سخت شده است و باید حسابی مراقب باشیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان