بازدید 3746

قاسمی:برای شکست جردن باروز به آمریکا می‌روم

آزادکار وزن 74 کیلوگرم ایران می‌گوید: با کسب مدال طلا در تورنمنت زیلکوفسکی نشان داده‌ام از همه حریفان بهتر هستم و شایستگی رسیدن به دوبنده تیم ملی را دارم.
کد خبر: ۵۲۱۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴ 01 August 2015
آزادکار وزن 74 کیلوگرم ایران می‌گوید: با کسب مدال طلا در تورنمنت زیلکوفسکی نشان داده‌ام از همه حریفان بهتر هستم و شایستگی رسیدن به دوبنده تیم ملی را دارم.

علیرضا قاسمی در گفت‌وگو با ایسنا درباره کسب مدال طلا در تورنمنت زیلکوفسکی لهستان اظهار کرد: از اینکه توانستم پس از قهرمانی در رقابت‌های انتخابی تیم ملی در تورنمنت زیلکوفسکی نیز که تعداد زیادی از بهترین‌های کشتی جهان در آن حضور داشتند عنوان قهرمانی را به دست بیاورم بسیار خوشحالم و به همه ثابت کردم که از همه حریفانم بهترم و شایستگی رسیدن به دوبنده تیم ملی را دارم.

آزادکار وزن 74 کیلوگرم ایران افزود: مسابقه‌ها در سطح بسیار بالایی برگزار شد. البته استرس ناشی از انتخاب شدن برای تیم ملی در کارم اثرگذار بود وگرنه در تمامی میدان‌های خارجی همیشه بهتر از این‌ها عمل می‌کردم اما این بار با استرس کشتی گرفتم مخصوصا در کشتی اول و دوم آن طور که می‌خواستم نبودم اما به مرور بدنم بهتر شد و با صحبت‌های مربیان توانستم با روحیه بهتری به مصاف حریفان بروم. در کشتی آخر مقابل حریف ژاپنی(نایب قهرمان 2014 جهان) مطمئن بودم می‌توانم او را شکست دهم که خوشبختانه با صحبت‌های مربیان و تلاش خودم به این هدف رسیدم.

وی با بیان اینکه حضور در این تورنمنت تجربه بسیار خوبی برای او بوده است گفت: بحث انتخاب شدن برای تیم ملی در کارم اثرگذار بود و اینکه می‌خواستم با یاراحمدی و رضایی قلعه‌ برای راهیابی به تیم ملی مبارزه کنم، بر روی کارم اثرگذار بود. اگر تنها بودم شاید بهتر از این‌ها کشتی می‌گرفتم.

قاسمی درباره اهداف خود در تیم ملی و همچنین حضور در مسابقه‌های جهانی 2015 لاس‌وگاس خاطرنشان کرد: انگیزه بسیار زیادی دارم تا در مسابقه‌های جهانی به مدال طلا برسم. باور کرده‌ام که می‌توانم طلا بگیرم و مقابل حریفان نامدار خود به پیروزی برسم. مطمئنا در فاصله یک ماه مانده تا مسابقه‌های جهانی با تمام وجود تلاش می‌کنم و همه چیزم را می‌گذارم تا به موفقیت برسم.در آمریکا هم سعی می‌کنم با تمرکز کافی به روی تشک بروم و بهترین کشتی‌های خودم را به نمایش بگذارم. مطمئنا بازگشت از آمریکا بدون کسب مدال طلا هیچ فایده‌ای ندارد.

نفر اول انتخابی تیم ملی کشتی آزاد درباره رقابت با جردن باروز آزادکار مطرح آمریکایی در وزن 74 کیلوگرم نیز گفت:باروز را به خوبی می‌شناسم و برای شکست او به آمریکا می‌روم. او موفق شده بسیاری از کشتی‌گیران مطرح دنیا از جمله تعدادی از کشتی‌گیران ایرانی را همیشه شکست دهد، اما شکست خوردن مقابل او هنر نیست بلکه بردن او هنر می‌خواهد. شکست او برایم بسیار مهم است چرا که می‌خواهم سنت شکنی کنم.

آزادکار وزن 74 کیلوگرم تیم ملی گفت:من به خوبی نحوه کشتی‌ گرفتن او را می‌شناسم و در فرصت باقی مانده تا مسابقه‌های جهانی نیز فیلم کشتی‌هایش را می‌بینم. با صحبت‌های مربیان با شناخت کامل به مصاف این حریف خواهم رفت. مطمئنا با اسم او کاری ندارم و فقط برای شکست باروز به روی تشک می‌روم.

وی در پایان با اشاره به اینکه تازه اول راه است و هدف‌های زیادی را در کشتی دنبال می‌کند،گفت:کسب مدال طلای جهان و پس از آن حضور در رقابت معتبری چون المپیک مهم‌ترین هدفم است و ان‌شاءالله بتوانم، در المپیک نیز مدالی درخشان بدست بیاورم. همچنین جا دارد از تمامی مربیانی که برای من زحمت کشیده‌اند مخصوصا اکبر فلاح تشکر کنم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار