بازدید 8190

حمایت هالیوودی‌ها از توافق هسته‌ای با ایران

این ستاره‌ها در ویدیویی جدید ظاهر شدند که به منظور متقاعد کردن قانون‌گذاران برای تایید این تفاهمنامه در کنگره طراحی شده است.
کد خبر: ۵۲۱۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۷ 01 August 2015
ناتاشا لیون و گروهی از ماموران سابق سازمان سی‌آی‌ای و سفرا در ویدیویی که برای کمک به عبور لایحه تایید تفاهمنامه اوباما با ایران از کنگره طراحی شده، به جمع این دو بازیگر پیوستند.

به گزارش مهر، این ستاره‌ها در ویدیویی جدید ظاهر شدند که به منظور متقاعد کردن قانون‌گذاران برای تایید این تفاهمنامه در کنگره طراحی شده است. در کنار این بازیگران، شماری از چهره‌هایی که معمولا در برابر دوربین هستند، از جمله والری پلیم مامور سابق سازمان سی‌آی‌ای، ملکه نور اردنی و توماس آر پیکرینگ سفیر بازنشسته ایالات متحده هم در این ویدیو ظاهر شدند و از آمریکایی‌ها درخواست کردند که از این تفاهمنامه حمایت کنند.

سازمان گلوبال زیرو مسوولیت حمایت و سرمایه‌گذاری در پروژه ساخت این ویدیو را بر عهده داشته است.
فریمن توضیح داد: «تفاهمنامه‌ای که روی میز است بهترین راه برای حل این مناقشه چندین ساله است.»

فریمن مدت‌هاست که از حامیان برجسته باراک اوباما محسوب می‌شود و در بسیاری از تبلیغات کمپینی او مسوولیت صداپیشگی را بر عهده داشته و از نظر مالی نیز از او پشتیبانی می‌کند.
لیون هم که در فیلم «آمریکن پای» بازی کرده بود و اخیرا هم با نقشی در سریال «نارنجی سیاه جدید است» دوباره توجه مردم را جلب کرده است، اضافه کرد: «یه لطفی به من بکنین، باشه، اجازه ندین یه نماینده کنگره تندور ماجرا رو خراب کنه.»

جک بلک، بازیگر سرشناس نیز گفت: «سیاست‌بازی کردن با منافع ملی کشورمان آنقدرها هم خنده‌دار نیست.»
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس