بازدید 5154

توقف پرسپولیس برانکو در نخستین گام

کد خبر: ۵۲۰۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۵ 31 July 2015
پرسپولیس در نخستین دیدارش در پانزدهمین دوره لیگ برتر برابر پدیده متوقف شد.

تیم فوتبال پرسپولیس در نخستین دیدارش در فصل جدید لیگ برتر از ساعت 19:35 در ورزشگاه آزادی به مصاف پدیده مشهد رفت و در پایان با تساوی دو بر دو مقابل حریف خود متوقف شد.

گل‌های پرسپولیس را علی علیپور و هادی نوروزی و گل‌های پدیده را یونس شاکری و حسین بادامکی به ثمر رساندند.

میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی چند حمله روی دروازه حریف تدارک دید. پرسپولیس گل اول بازی را هم زد. در دقیقه 7 علیپور روی پاس عرضی خوب نوروزی با ضربه سر شیرجه‌ای دروازه پدیده را گشود.

دو دقیقه بعد میلاد کمندانی تا یک قدمی گل دوم پیش رفت اما ضربه سرش به دیرک عمودی برخورد کرد و برگشت.

پس از این ضربه جریان بازی عوض شد و بازیکنان مشهدی خود را در زمین پیدا کردند. حملات متعدد پدیده در دقیقه ۱۴ جواب داد و یونس شاکری بازیکن سابق پرسپولیس در یک رفت و برگشت در محوطه شش قدم گل تساوی را زد.

سه دقیقه بعد حسین بادامکی دیگر بازیکن سابق پرسپولیس با استفاده از اشتباه خط دفاع سرخ‌ها گل دوم پدیده را هم زد تا میزبان خطر باخت را به شدت احساس کند. بادامکی بعد از این گل خوشحالی نکرد.

در دقیقه ۲۵، حرکت تیمی خوب پرسپولیسی‌ها موقعیت خوبی را نصیب آنها کرد اما مدافعان پدیده در شلوغی محوطه جریمه توپ را به کرنر فرستادند.

ضربه کرنر هم برای سرخ‌ها یک فرصت خوب برای گلزنی بود اما ضربه سر هادی نوروزی که از آستانه دروازه زده شد را دروازه‌بان پدیده جمع کرد.

دقیقه ۳۱، احمدزاده با خطای بازبکن پدیده سرنگون شد تا پرسپولی صاحب یک ضربه ایستگاهی از فاصله ۲۰ متری شود. این ضربه حاصلی جز فرصت ضد حمله پدیده نداشت اما حمله مهمان مشهدی هم سودی نداشت.

دقیقه ۳۵، حسین بادامکی چند بازیکن پرسپولیس را جا گذاشت و در موقعیت شوت زنی قرار گرفت. این بازیکن ضربه چیپی را زد که از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۶، باز هم پرسپولیسی‌ها یک ضربه ایستگاهی به دست آوردند. این بار توپ سمت چپ دروازه پدیده و چسبیده به محوطه جریمه کاشته شد اما باز هم حاصلی نداشت.

هادی نوروزی در دقیقه ۳۹ ورزشگاه را به وجد آورد. حرکت تیمی خوب سرخپوشان نوروزی را صاحب فرصت شوتزنی کرد. این بازیکن هم با شوتی زیبا و دیدنی از فاصله ۳۰ متری دروازه پدیده را باز کرد.

دو دقیقه بعد علیپور می‌توانست گل سوم تیم را بزند اما شوت زمینی‌اش با اختلاف کم از دروازه به بیرون رفت.

نیمه دوم

با آغاز این نیمه دو تیم کار را محتاطانه شروع کردند و در دقایق نخست نیمه دوم چندان میلی به حمله گسترده نداشتند.چند خطا و بازی درگیرانه تنها نکته 15 دقیقه نخست نیمه دوم بود.

سرانجام در دقیقه ۵۹ بازی فرشاد احمدزاده شوتی زمینی را روانه دروازه پدیده کرد اما مجتبی رونگر به راحتی آن را مهار کرد.

یک دقیقه بعد مهدی خیری در محوطه جریمه پرسپولیس با ضربه قیچی برگردان دروازه تیم میزبان را تهدید کرد اما توپش از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۵ احمدزاده در عرض محوطه جریمه پدیده حرکت کرد و به سمت دروازه شوت زد اما توپش در دستان روشنگر جای گرفت.

دقیقه ۶۷ علی علیپور در شلوغی محوطه جریمه پدیده صاح توپ شد اما شوت سنگینش با برخورد به مدافع مهمان به کرنر رفت.

یک دقیقه بعد احمدزاده میتوانست دروازه پدیده را باز کند اما توپ این بازیکن نیز از یک قدمی دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۲ احمدزاده در آستانه ورد به محوطه جریمه پدیده با خطا سرنگون شد و با وجود این که معتقد به پنالتی بود داور ضربه ایستگاهی اعلام کرد. چند ثانیه بعد محسن بنگر داخل محوطه جریمه زمین خورد و داور به دلیل تمارض به و کارت زرد داد.

در ادامه بازی دو تیم موقعیت‌های نصفه و نیمه‌ای را روی دروازه یکدیگر خلق کردند اما تلاششان گلی در بر نداشت تا پرسپولیس و پدیده در هفته نخست لیگ برتر امتیازها را تقسیم کنند.

به گزارش ایسنا، در آخرین دیدار امروز از هفته نخست لیگ برتر هم فولاد خوزستان میزبان راه آهن کریستال بود که این دیدار با هم با تساوی دو - دو به پایان رسید.

برای راه آهن میلاد محمدی (52)، امین منوچهری (61) و برای فولاد خوزستان ماتیاس چاگو (84) و مهدی بدرلو (87) گلزنی کردند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان