بازدید 27552
۱

خسارت شهاب سنگ از بیجار تا اشتهارد

مسئولان ضمن تکذیب شایعه سقوط هواپیما از برخورد شهاب‌ سنگ از بیجار تا اشتهارد خبر دادند.
کد خبر: ۵۲۰۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۸ 31 July 2015
مسئولان ضمن تکذیب شایعه سقوط هواپیما از برخورد شهاب‌ سنگ از بیجار تا اشتهارد خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، با اعلام خبر برخورد شهاب سنگ در استان قزوین دقایقی پیش ارسلان قاسمی فرماندار بوئین‌زهرا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین ضمن اعلام عدم خسارت برخورد شهاب سنگ تا این لحظه در شهرستان بوئین‌زهرا اظهار داشت: در ابتدا شایعه سقوط هواپیما مطرح بود که با بررسی‌های به عمل آمده این شایعه تکذیب و مشخص شد شهاب سنگ با زمین برخورد کرده است.

وی افزود: مناطقی در آوج، ابهر در استان زنجان و همچنین مجیدآباد و نظرآباد از برخورد شهاب‌سنگ با زمین دچار آسیب شده‌اند.

فرماندار بوئین‌زهرا ادامه داد: آمادگی لازم باری کمک‌رسانی به حادثه‌دیدگان احتمالی در شهرستان بوئین‌زهرا وجود دارد و بررسی‌ها برای روشن شدن ابعاد این حادثه همچنان ادامه دارد.

همچنین موسوی فرماندار شهرستان آوج در استان قزوین دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین ضمن اعلام آمادگی دستگاه‌های امدادرسان برای کمک به حادثه‌دیدگان احتمالی اعلام کرد با تماسی که با فرمانداران قیدار و همچنین شهرستان‌های دیگر در استان‌های مختلف برقرار شده مشخص شده است که شهاب سنگی به ابعاد بزرگ و یا به تعداد زیادی بوده که در شهرهای مختلف به زمین برخورد کرده است.

وی افزود: طبق تماس‌ها و اخبار واصله بیجار در غرب کشور، نظرآباد، مجیدآباد و همچنین اشتهارد نیز از برخورد این شهاب‌سنگ خساراتی خورده‌اند.

فرماندار آوج عنوان کرد: روستاهای لجام‌گیر و آدار در شهرستان آوج نیز مورد اثبات شهاب‌سنگ قرار گرفته‌اند که تاکنون گزارشی از میزان خسارات احتمالی اعلام نشده ا ست.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳۳
انتشار یافته: ۱
من خودم در شهر کرسف از شهرهای شهرستان قیدار استان زنجان در افق غربی آسمان این شهاب سنگ عظیم رو دیدم بی اغراق عجیب ترین چیزی بود که تا الان تو عمرم دیدم به بزرگی یک پنگوئن بود و دود سفیدی ازش در آسمان به جا موند و بعد از کمی صدای مهیبی از برخورد آن با زمین به گوش رسید مثل صدای انفجار.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر