بازدید 5371
۱

محتوای شب نامه زیر سوال بردن توافق هسته ای است

صحن علنی مجلس در روزهای اخیر ساعت های پر تنشی را پشت سر گذاشته است، بعد از ماجرای دیروز مجلس امروز نیز صحن علنی شاهد اتفاقات جدیدی بود، در همان ساعت های ابتدایی آغاز به کار صحن عده ای از نمایندگان اقدام به پخش شب نامه کردند.
کد خبر: ۵۲۰۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸ 30 July 2015
صحن علنی مجلس در روزهای اخیر ساعت های پر تنشی را پشت سر گذاشته است، بعد از ماجرای دیروز مجلس امروز نیز صحن علنی شاهد اتفاقات جدیدی بود، در همان ساعت های ابتدایی آغاز به کار صحن عده ای از نمایندگان اقدام به پخش شب نامه کردند.

کمال‌الدین پیرمؤذن با انتقاد از پخش شب‌نامه‌ها در صحن علنی مجلس شورای اسلام و با اشاره به اینکه روز گذشته نیز شب‌نامه‌ای از سوی منتقدان در مجلس توزیع شده است، گفت: متأسفانه عده‌ای با وجود انذارها و بیم‌دهی رهبری معظم انقلاب، با اظهارات توهین‌آمیز و پخش شب‌نامه در مجلس، گویی قصد انتقام از دولت و نمایندگان را دارند.

 نماینده مردم اردبیل در مجلس، تصریح کرد: بنده این رفتارها را در جهت مخالف منافع ملی می‌دانم و با رئیس مجلس هم صحبت کردم ایشان گفتند که بنده اصلا این کارها را قبول ندارم.

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت، تصریح کرد: این کارها برای تأثیرگذاری در بین نمایندگان است و می‌خواهند بین مردم دلواپسی ایجاد کنند.

پیرموذن درباره محتوای این دو شبنامه گفت: محتوای این شبنامه‌ها زیر سؤال بردن توافق هسته‌ای و ترجمه سلیقه‌ای برجام با هدف جناحی است.

وی همچنین اظهار کرد که شب‌نامه امروز با امضای حمید رسایی نماینده تهران بوده و شب‌نامه‌ای که روز گذشته در مجلس توزیع شد، با امضای علیرضا زاکانی و یکی از نمایندگان خوزستان بوده است.

غلامعلی جعفر زاده ایمن آبادی در گفت و گو با تابناک در باره این موضوع اظهار داشت: امروز در صحن علنی مجلس آن گونه که گفته می شود شب نامه پخش شده است، امروز دو تا شب نامه در مجلس پخش شده است اما این شب نامه را به ما نداده اند و تنها در بین عده ای خاص این متن ها توزیع شد.

وی در ادامه گفت: ما در مجلس تلاش زیادی کردیم که یک نسخه از ان را پیدا کنیم اما موفق به این کار نشدیم اما باید به این نکته توجه شود که این عده در مجلس به دنبال ایداد تشنج هستند، بنا بر گفته رهبری باید فضا به گونه ای باشد که از دو قطبی شدن آن جلو گیری شود ولی این کار کار درستی نیست.

جعفر زاده گفت: در حال حاضر عده ای در حال شروع جریانی جدید هستند، و شواهد نشان می دهد که این افراد برای انتخابات مجلس دهم برنامه ریزی دقیقی کرده اند، و حتی این افراد در باره ریاست مجلس آینده هم از هم اکنون برامه ریخته اند، بنابراینن باید چهره رئیس مجلس را هم تخریب کنند.

وی افزود:نکته جالب این است که این افراد خود را از همه بیشتر ولایت مدار نشان می دهند و تنها خود را مسلمان و متدین می انند اما زمانی که اعمال آنها را نگاه می کنیم می بینیم که دقیقا در جهت منافع دشمنان ما قدم برداشته اند، الان به غیر از سهیونیستها هیچکس دوست ندارد توافق به وین باز گردد.

نماینده رشت گفت: دریکی از این شب نامه هایی که در مجلس پخش شده یک عده گفته اند که توافق باید به وین بازگردد، و درواقع این آقاقان در جهت منافع کسانی حرکت می کنند که خواسته قلبیشان بازشت توافق به وین است، به نظر من اشکالی ندارد که موضوعات نقد شود و ایرادات گرفته شود..

وی گفت: این گونه نیست که همه چیز کار ایراد داشته باشد، این قضیه به نظر می از یک جایی سرچشمه گرفته است اما فعلا کسی نمی داند سرچشمه کجاست و همه آب را می بینند، این گونه نیست ه این افراد از جایی خط نگرفته باشند، اما حتما از کسی در این باره دستوری گرفته اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
1
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس