بازدید 3307

برانکو: تنها برای قهرمانی می‌جنگیم

سرمربی پرسپولیس می گوید تیمش تنها برای قهرمانی در رقابتهای لیگ برتر شرکت می کند.
کد خبر: ۵۲۰۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱ 30 July 2015

به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پدیده مشهد از هفته نخست رقابت های لیگ برتر گفت: طبیعی است که قبل از بازی نخست کمی هیجان زده باشم. همین ابتدای کار می‌گویم که اولین بازی خیلی خطرناک است مخصوصا وقتی که مدعی قهرمانی هستید و بازی در خانه شما برگزار می شود. احتمال رخ دادن مسائل غیرمنتظره وجود دارد. با تمام احترامی که برای پدیده قائلم، ما شانس اول قهرمانی هستیم و در هر بازی گزینه برنده باید باشیم.

او افزود: ما برابر هوادارانمان که بهترین هواداران دنیا هستند بازی می کنیم. وقتی می گوییم شانس قهرمانی هستیم یعنی همیشه این شانس را داریم. متاسفانه تعداد قابل توجهی از بازیکنانمان را برابر پدیده نداریم. یک مسئله باعث خرسندی من هست و آن هم اینکه از بازیکنان جوان خوبی بهره می بریم و این تیم فعلی پرسپولیس آینده بزرگ و کیفیت خوبی دارد. طبیعی است که کار و تلاش زیادی باید بکنیم تا بتوانیم از تمام ظرفیتمان برای موفقیت استفاده کنیم. مطمئن هستم پدیده مشهد هم به تهران آمده تا ما را غافلگیر کند. آنها بازیکنان جدیدی دارند و مطمئنم که هدفشان تنها ماندن در لیگ نیست و می خواهند در رده های بالای جدول باشند.

وی درباره مهاجم هندوراسی جدید پرسپولیس عنوان کرد: این بازیکن دیروز به جمع ما اضافه شد. او 40 بازی ملی در تیم ملی هندوراس دارد و دو بار هم در جام جهانی به میدان رفته است. ما بازیکنی جذب می کنیم که برای ما گل بزند و انتظار داریم 15 الی 20 گل برای ما بزند. البته لیگ طولانی است و او فرصت دارد با تیم هماهنگ شود.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا به دنبال بازیساز برای تیمش است، گفت: البته بازیکنان زیادی به ما پیشنهاد شده اند. درحال حاضر هم بازیکنان خوبی در این پست داریم اما همانطور که می دانید پیدا کردن یک بازیساز کار ساده ای نیست و در تمام دنیا پیدا کردن چنین بازیکنی سخت است. البته ما عجله ای نداریم تا این انتخاب را انجام دهیم.

وی درباره میزان آمادگی تیمش گفت: تمرینات پرسپولیس با همه بازیکنان یکسان آغاز نشده و طبیعتا آمادگی آنها هم یکسان نیست. البته با تمرینات سخت سعی می کنیم این مشکل را جبران کنیم. ما در همین بازی های تدارکاتی که در ترکیه داشتیم، قدرتمان را نشان دادیم. طبیعی است بازی دوستان با لیگ فرق بکند ولی باید بگویم که از 18 بازیکن فعلی مان 10 بازیکنمان سنشان بین 18 تا 24 سال است. چند تن از بازیکنان خوبمان را هم در حال حاضر نداریم مانند نورالهی، طارمی و عالیشاه به همراه فاطمی که دستش آسیب دیده است.

وی درپاسخ به این سوال که آیا صحت دارد مسلمان انتخاب مدیرعامل بوده نه او گفت: این سوال را پانزدهمین بار است که از من می پرسند. ما 24 بازیکن داریم که همه آنها استحقاق بازی در این تیم را دارند و بخشی از این تیم هستند. همه آنها بازیکنان پرسپولیس هستند و بازیکن من یا مدیرعامل نیستند. قطعا این بازیکنان با کیفیتشان به پرسپولیس کمک می کنند.

برانکو درباره مقایسه اش از پرسپولیس فصل گذشته با تیم فعلی اش گفت: ما عذر بازیکنان زیادی را خواستیم. این نشانه این است که به کیفیت بازیکنانم اعتقاد داشته ام. طبیعی است که امسال با بازیکنانی جوان تیممان را پر کرده ایم. به همین دلیل انتظار داریم نتیجه بهتری بگیریم و حتما برای قهرمانی می‌جنگیم. من کاملا نارضایتی هواداران از فصل گذشته را درک می کنم چرا که عشق آنها به پرسپولیس واقعا تحسین برانگیز است. طبیعی است که ما برای قهرمانی می جنگیم چون پرسپولیس تیمی خاص است که باید این ایده را هر روز با خود تکرار کنیم. ما تمام تلاشمان را می کنیم تا هواداران را مایوس نکنیم و با کار فراوانمان خوشحالشان کنیم. طبیعی است که این کار ساده ای نخواهد بود ولی تلاشمان را خواهیم کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر