بازدید 2521
منصوریان:

در بهترین زمان ممکن به تراکتورسازی خوردیم

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل نفت تهران گفت: جدا از مسائلی که در آخرین بازی فصل گذشته رخ داد و هر دو تیم از فتح جام باز ماندند، در بهترین زمان ممکن دو تیم بهم خوردند و خوشحالم که در شروع لیگ به مصاف هم می رویم.
کد خبر: ۵۲۰۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹ 30 July 2015

به گزارش ایسنا، علیرضا منصوریان در نشست خبری قبل از بازی با تراکتورسازی در هفته‌ اول لیگ برتر، اظها‌ر کرد: با شناختی که از تراکتورسازی و تیم خودم دارم قطعا یکی از بهترین بازی‌های لیگ در همین ابتدای کار رقم خواهد خورد. در بهترین زمان ممکن به مصاف هم می‌رویم که از این موضوع خوشحالم.

منصوریان در ادامه صحبت‌های خود خاطر‌ نشان کرد: با توجه به این که تیم ما کار خود را به خاطر فینال جام حذفی دیرتر تمام کرد تمریناتمان را دیرتر از سایر تیم‌ها آغاز کرده‌ایم و با توجه به این که چند جابه جایی بزرگ در تیم ما رخ داده است بخش اعظمی از کار بدنسازیمان را در قالب کارهای تاکتیکی پیش بردیم. پیش‌بینی ما این است که در هفته‌های اول کارمان را جلو ببریم تا بعد از بازی با الاهلی به تکامل تاکتیکی برسیم.

سرمربی نفت تهران در خصوص اتفاقات بازی پایانی فصل گذشته، اظها‌ر کرد: نمی‌توانم بگویم که مسائل سال گذشته کاملا فراموش شده است. دو ماه قبل هر دو تیم یک جام بزرگ را از دست دادند و دلیلش هم این بود که دو تیم جوانمردانه بازی کردند.

وی تصریح کرد: سعی می‌کنیم با ستون اصلی بازیکنان سال گذشته کارمان را شروع کنیم و در هفته‌های آینده به تدریج بازیکنان جوانمان را به ترکیب اضافه کنیم.

منصوریان با تمجید از هو‌اد‌ا‌ران تیم تراکتورسازی بیا‌ن‌ کرد: چیزی که سال گذشته برایم جذابیت داشت این بود که هو‌اد‌ا‌ران تراکتورسازی از چند ساعت قبل از بازی به طور ایستاده تیمشان را تشویق می‌کنند و این موضوع برایم عجیب است و به خاطر داشتن چنین هو‌اد‌ا‌رانی به این باشگاه تبریک می گویم.

وی در خصوص نقل و انتقالات تیم نفت تهران نیز، اظها‌ر کرد: پنج بازیکن خوبمان به پنج تیم بزرگ لیگ رفتند که این موضوع نشان دهنده روند بسیار خوب تیم ما است و در مقابل، کمیته‌ نقل و انتقالات باشگاه هم بسیار خوب کار کرد و توانستیم بازیکنان خوب را جایگزین آنها کنیم.

سرمربی نفت تهران در خصوص جذب سید جلال حسینی نیز توضیح داد: سید جلال حسینی از لحاظ شخصیتی بسیار توانمند است و می‌تواند الگوی خوبی برای جوانان باشد و با انرژی مثبتی که به تیم می‌دهد می‌تواند به تیم ما کمک‌های زیادی کند.

وی در خصوص تیم تراکتورسازی نیز خاطر‌ نشان کرد: ما در مورد تک تک نفرات تیم تراکتورسازی شناخت کافی داریم ، اما این شناخت به صورت نفری است و درباره عملکرد آنها اطلاع زیادی نداریم، ولی حر‌فه‌ای فکر می‌کنیم و در وهله اول به فکر کسب یک امتیاز از خانه حریف هستیم. به نظرم یک امتیاز هم می‌تواند در خانه حریف برای ما خوب باشد.

به‌ گزارش ‌ایسنا‌، وحید حمدی نژاد، کاپیتان دوم تیم نفت تهران نیز در این نشست درباره بازی فردا، اظها‌ر کرد: تیم ما هم از نظر فنی و هم از نظر روحی – روانی کاملا آماده بازی است، اما از نظر بدنی مثل همه تیم‌ها نیاز به زمان داریم. به دنبال این هستیم که مقابل تراکتورسازی لیگ را قدرتمند شروع کنیم.

وی افزود: سال قبل جام در دستانمان بود که با آن اتفاقاتی که رخ داد آن را از دست دادیم ، ولی به امید خدا امیدوارم که امسال بتوانیم سال قبل را جبران کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل