بازدید 2443

وزیر اطلاعات: تنها راه عزت، ادامه راه شهداست

وزیر اطلاعات گفت: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و این ارزشی است که باعث عزت مداوم جامعه اسلامی و تعالی فرهنگ آن می‌شود.
کد خبر: ۵۲۰۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵ 30 July 2015
وزیر اطلاعات گفت: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و این ارزشی است که باعث عزت مداوم جامعه اسلامی و تعالی فرهنگ آن می‌شود.

به گزارش ایسنا حجت الاسلام والمسلمین علوی در مراسم بیست و هفتمین سالگرد شهادت سردار دلیر اسلام شهید سید محمدباقر طباطبایی نژاد با بیان این‌که «برنامه‌های گرامیداشت و یادبود شهدا راه و آرمان این بزرگواران را در فرهنگ جامعه ماندگار می‌کند» افزود: هر ملتی که از مرگ بترسد دستخوش تهدید دیکتاتورها و گرفتار ذلت و بیچارگی می‌شود و هر ملتی که از مرگ نهراسد در برابر قدرت‌ها، دشمنان و دیکتاتورها مقاومت می‌کند و عزت و بزرگواری خود را حفظ خواهد کرد.

وی گفت: سخن امام خمینی(ره) الگویی مهم برای جامعه اسلامی ماست که فرمود ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد.

وی تأکید کرد: عزت امروز ملت ما ثمره شهادت افرادی مثل شهید طباطبایی‌نژاد است که اجازه ندادند چکمه‌های دشمن در خاک عزیز کشور ما ماندگار باشد و تنها راه عزت و پیروزی مداوم ایران اسلامی ادامه راه و آرمان های شهداست.

شهید سید محمدباقر طباطبایی‌نژاد در زمان دفاع مقدس جانشین قرارگاه نجف اشرف بود و در زمانی که حملات متحرک عراق علیه ایران اسلامی در اواخر جنگ وجود داشت این شهید بزرگوار از ارتفاعات چنگوله تا مرز ترکیه و عراق که در حفاظت منطقه عملیاتی قرارگاه نجف اشرف بود با تمام توان به دفاع از میهن اسلامی پرداخت و در عملیات کربلای یک، فتح مهران، حاج عمران، نفت شهر و قصر شیرین یکی از ارکان مهم عملیاتی دفاع مقدس بود.

شهید سید محمدباقر طباطبایی نژاد پس از عملیات مرصاد در شمال عراق به درجه رفیع شهادت نایل شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر