بازدید 5502

پشیمانی سامان گوران از تقلید صدای علی دایی

گوران می گوید :«با چشمانم دیدم که شاهرودی به تقلید صدای دایی خندید.»
کد خبر: ۵۲۰۷۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵ 30 July 2015
به گزارش خبرآنلاین؛ سامان گوران باز هم با تقلید صدای علی دایی، تیتر رسانه ها شد. او این کار را در جشن باشگاه راه آهن کرد و با اعتراض شاهردوی همبازی سابق دایی مواجه شد. گوران می گوید مطمئن است خود شاهرودی پس از تقلید صدای علی دایی می خندید. 

جا انداختن تقلید صدای چهره های معروف چقدر سخت است؟ 
راستش من که کاره ای نیستم بخواهم این موضوع را جا بیاندازم، بلکه با گذر زمان این اتفاق می افتد. البته الان اوضاع خیلی بهتر از شروع کار شده است. یک سری آدم ها این وسط حسودی می کنند تا سود ببرند. هم به شهرتش هم به پولش و در واقع به همه چیز کسانی که این کار را انجام می دهند، حسادت می کنند. کسانی هستند که می گویند ما هم بلدیم تقلید صدا کنیم، چرا ما نباید پول در بیاوریم؟ متاسفانه این آدم ها در فضای مجازی بیشتر شده اند. ولی برای من این چیزها مهم نیست. همه جا چنین چیزهایی هست. هر کاری بکنی در جامعه برایت حرف هایی درست می کنند. 
چرا در صدا و سیما به کارت ادامه ندادی؟ دلیلش همان تقلید صدای علی دایی بود؟
یک مقدار دوستان صمیمی ام در آن ماجرا کم لطفی کردند. کسانی که به هیچ جا نرسیدند، می خواستند با خبر بردن و آوردن خودشان را مطرح کنند. این وسط من ضربه خوردم. به خاطر شوخی ای که من با علی آقا کردم، سوء استفاده هایی شد. با پیغام و پسغام هایی که از طریق آقای دهقان دوست علی آقا به هم دادیم، دست این آدم ها کوتاه شد. خدا را شکر رابطه من و آقای دایی بهتر شد. البته من در آن زمان کمی خام بودم و حرف هایی در همین خبرورزشی زدم که برایم خوب نبود و اشتباه کردم. ولی رفیق های خودمان به آقای دایی می گفتند ما تبریزی هستیم و خودمان ناراحت شدیم. می گفتند به سامان گفته بودیم چنین کاری نکند. کارگردانی که خودش پشت صحنه کلی می خندید، گفته بود من مخالف بودم چنین برنامه ای اجرا شود. برای قسمت دوم خنده بازار دوستان با من تماس گرفتند که برگرد ولی من قبول نکردم. یک جورهایی پل های آینده را جلویم خراب کردم ولی حداقل نان دلم را می خورم. 
مشکلی برای تقلید صدای علی دایی نداری؟
نه، مشکلی ندارم. علی آقا هم می گفت مشکلی ندارم ولی برایم جا و مکان خیلی مهم است. ولی متاسفانه این بار آخری اشتباه کردم و پشیمان هستم. 
برنامه راه آهن را می گوئی؟ ظاهرا رضا شاهرودی هم به خاطر تقلید صدای دایی ناراحت شده بود. 
من با چشمم خنده های آقای شاهرودی را دیدم وقتی صدای علی آقا را تقلید کردم. فیلمش فکر کنم موجود باشد. نمی دانم حالا چرا این بحث ها را مطرح کرده است. ولی بعضی ها هستند که هم می خندند و هم دوست دارند چهره گریان داشته باشند. ولی من خودم مطمئنم که خنده های آقا رضا را دیدم. 
رضا شاهرودی به خود تو هم چیزی گفت؟ 
نه، هیچ حرفی به من نزد ولی من شنیدم که گفته است نباید من چنین کاری می کردم. ولی باید اعتراف کنم که کارم اشتباه بود. از زمانی که با آقای دایی دوست شدم و حتی من را به میهمانی شان دعوت کرد، تصمیم گرفتم تا خیلی کم صدای او را تقلید کنم. در این مدت اتفاقا خیلی حواسم بود. من هر جا می روم معمولا کار جدیدی انجام می دهم. فکر نکنم در این مدت به اندازه تعداد انگشت های دست صدای ایشان را تقلید کرده باشم. ولی اعتراف می کنم کارم در جشن راه آهن اشتباه بود. قسمت آقای دایی را نباید اجرا می کردم. من در جشن باشگاهی این کار را کردم که خود علی آقا در بقایش در لیگ برتر نقش داشت. می خواهم از او عذرخواهی کنم. دیروز به احترام آقای کاظمی می خواستم کمی نمک کار را زیاد کنم ولی فکر کنم شور شد. 
گویا در مراسم بچه های 98 هم صدای علی آقا را تقلید کرده ای. 
نه، آنجا خیلی خودم را کنترل کردم و تنها به تقلید حرکات علی آقا پس از گلزنی پرداختم. 
عکس های خداداد عزیزی و قهقهه اش نشان می دهد تقلید بسیار خنده داری انجام داده ای. 
من خودم عکس ها را ندیدم. ولی آقا خداداد واقعا خوش خنده است. 
استقلالی هستی و به همین دلیل صدای استقلالی ها را تقلید نمی کنی؟
چرا اتفاقا دارم روی تقلید صدای پرویز مظلومی کار می کنم! 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار