بازدید 7024
۲

قتل میهمان در روز اول عید

کد خبر: ۵۲۰۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸ 30 July 2015
مرد افیونی که میهمان خانه‌اش را به قتل رسانده بود، در آستانه اعدام قرار گرفت.

به گزارش ایران، نخستین روز عید سال 93 مأموران پلیس در جریان جنایتی در یک خانه قدیمی واقع در خیابان کارگر جنوبی قرار گرفتند.

تیم جنایی با حضور در محل با پیکر بی‌جان مرد جوانی روبه‌رو شدند که با ضربه‌های جسم تیز از پای درآمده بود.

بررسی‌های مقدماتی نشان داد که قربانی این جنایت «مهدی» نام دارد و نیم ساعت پیش «مجید» با ضربه‌های چاقو وی را به قتل رسانده و پا به فرار گذاشته است.

همین سرنخ کافی بود تا پلیس جنایی برای دستگیری عامل جنایت وارد عمل شود.

در ادامه همسر مجید که این جنایت در برابر دیدگان وی رخ داده بود، با صدای لرزان به مأموران گفت: مهدی اعتیاد به مواد مخدر داشت و هفته گذشته به خانه ما آمد و گفت که با پدرش درگیر شده و از خانه بیرون آمده و جایی برای خواب ندارد. وی از شوهرم خواست که به وی پناه بدهد.

مجید نیز از سر دلسوزی به مهدی اجازه داد که در خانه ما بماند. از آنجا که همسرم به مواد اعتیاد دارد، تحت درمان بود و دارو مصرف می‌کرد تا اینکه صبح امروز وقتی از خواب بیدار شد، دید داروهایش نیست. خیلی عصبانی بود، به مهدی زنگ زد، به او گفت که داروهایش را برگرداند. ساعتی بعد مهدی داروهای شوهرم را آورد اما مجید خیلی عصبی بود و با چاقویی که در دست داشت، ابتدا ضربه‌ای به سر مهدی زد سپس ضربات دیگری نیز به بدن وی وارد کرد و از ترس پا به فرار گذاشت.

این مرد افیونی پس از بازداشت در بازجویی‌ها، قتل مهدی را به گردن گرفت و بشدت پشیمان بود.
مجید در شعبه 84 دادگاه کیفری استان تهران از سوی پنج قاضی عالی‌رتبه تحت محاکمه قرار گرفت و گفت: قبول دارم مهدی را به قتل رساندم اما آن لحظه خون جلوی چشمانم را گرفت و نتوانستم بر خشم خود غلبه کنم چرا که من به مهدی پناه داده بودم و تصور نمی‌کردم که وی در خانه‌ام دست به سرقت بزند. اکنون تقاضای عفو و بخشش دارم.

قضات پس از جلسه محاکمه مجید را به قصاص نفس محکوم کردند.

حکم صادره از سوی شعبه 29 دیوان‌عالی کشور تأیید و پرونده برای اجرای حکم به اجرای احکام فرستاده شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲
این مرد افیونی را هم در قفس آهنی بسوزانید
اصلا کاری به قتل نداشته باشید هر چی معتاده از دم اعدام کنید خود به خود قاتلها رو هم اعدام کردید یه قتل هم نیست که پای مواد مخدر تو اون نباشه . ایران بدون معتاد خیلی قشنگه .
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر