بازدید 4597

سفرمشکوک مدافعان محروم استقلال به مشهد

حنیف عمران زاده و هرایر مکویان که دوران محرومیت را سپری می کنند با استقلال به مشهد رفته اند. حضور آنها شائبه بخشش شان را بوجود آورده است!
کد خبر: ۵۲۰۶۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۰ 29 July 2015
به گزارش  ورزش سه ؛ استقلال برای بازی هفته اول، حنیف عمران زاده و هرایر مکویان را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد اما در کمال تعجب، این دو بازیکن نیز سایر بازیککنان را در سفر مشهد همراهی کرده اند. حنیف عمران زاده که امیدوار بود مورد بخشش کمیته انضباطی قرار بگیرد پستش در اینستاگرام خود قرارداد که نشان از سفرش به مشهد داشت. حنیف نوشت:« میریم مشهد. دعا کنید ببریم و خوب شروع کنیم.»

این پست حنیف در کنار سفر او به مشهد شائبه بخشش احتمالی او را قوت می بخشد. هرایر مکویان نیز چنین شرایطی را تجربه می کند. او به دلیل اتفاقات دربی یک جلسه محروم است اما همراه استقلال به مشهد رفته تا شاید در آخرین لحظات اتفاقی بیفتد و کمیته انضباطی با درخواست استقلال برای بخشش او موافقت کند.

استقلال که به دلیل محرومیت حنیف و مکویان با مشکل بزرگی در مرکز خط دفاعی اش روبرو است باید بازی بدون این دو مدافع را تجربه کند. مگر اینکه اتفاق خاصی رخ بدهد. اتفاقی که می تواند صدای اعتراض کادر فنی و مدیریتی سیاه جامگان را بلند کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار