بازدید 8809

درخواست طلاق يك روز پس از ازدواج

کد خبر: ۵۲۰۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸ 29 July 2015
مرد 70 ساله يك روز بعد از ازدواجش درخواست طلاق داد.

به گزارش مردم سالاری، چندي پيش مرد مسن به دادگاه خانواده رفت و درخواست طلاق داد. وي در خصوص علت آن به قاضي گفت: تنها يک روز است که با همسرم ازدواج کرده‌ام. در سن 70 سالگي تنها شده بودم و نياز به همدم داشتم. مي‌خواستم با زني ازدواج کنم که در کنار او آرامش پيدا کنم. خيلي وقت بود که افسرده شده بودم و تنهايي زندگي‌ام را تحت تاثير قرار داده بود. تا اينکه يکي از آشناهايم همسرم را به من معرفي کرد. او 50 سال سن دارد و مثل من تنها بود. وقتي با او آشنا شدم تصميم به ازدواج گرفتم و احساس کردم بقيه عمرم را تنها نخواهم ماند.

مرد مسن ادامه داد:من و همسرم به عقد يکديگر درآمديم و او به خانه من آمد. اما درست يک ساعت بعد همسرم بهانه‌گيري‌هايش را شروع کرد و مرتب داد و فرياد و دعوا به راه انداخت. از همه چيز ايراد گرفت و حتي مدل چيدمان خانه ام را هم تغيير داد و گفت که نمي‌تواند در خانه‌اي با اين چيدمان زندگي کند.

وي افزود: 24 ساعت بيشتر از عقدمان نگذشته ولي در اين مدت چندين بار سر موضوعات مختلف با همسرم دعوايم شد. من ازدواج کردم که زندگي آرامي داشته باشم و همسرم همدل و همزبانم باشد. نه اينکه به مشکلاتم اضافه شود و هر روز حرص بخورم. براي همين با خودم گفتم هرچه سريع تر به دادگاه بيايم و به اين زندگي پايان دهم تا از شر اين زن خلاص شوم. بعد از صحبت‌هاي اين مرد همسرش نيز به دادگاه احضار شد.‎
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها