بازدید 9218

3 پرونده جنايي دريک شب پرماجرا

کد خبر: ۵۲۰۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴ 29 July 2015
3 پرونده جنايي در حالي طي حدود 12ساعت مقابل قاضي ويژه قتل عمد مشهد گشوده شد که مقام قضايي و کارآگاهان اداره جنايي پليس آگاهي خراسان رضوي شب پرماجرايي را پشت سر گذاشتند.

به گزارش خراسان، اين ماجراهاي جنايي از شب سه شنبه گذشته هنگامي آغاز شد که قاضي ويژه قتل عمد در حال مطالعه دقيق پرونده دختر 18ساله اي بود که عصر شنبه گذشته توسط 3 مهاجم نقابدار به قتل رسيده بود.

عقربه هاي ساعت 22:35 شب را نشانه گرفته بودند و «قاضي سيد جواد حسيني» لابه لاي اوراق اين پرونده، سرنخ هايي را جست و جو مي کرد تا زواياي پنهاني را از تاريکخانه اين پرونده جنايي بيرون بکشد که ناگهان صداي زنگ تلفن همراه، رشته افکارش را بريد.

سقوط مشکوک

افسر نگهبان کلانتري خواجه ربيع مشهد از آن سوي خط اعلام کرد جوان مجهول الهويه اي به دنبال سقوط مشکوک از طبقه سوم به منهاي يک مرکز تجاري و خريد در شرق مشهد کشته شده است.

اين گونه بود که مقام قضايي پرونده قتل دختر 18ساله را بست و شبانه عازم مرکز تجاري شد.جسد خون آلود جوان 23ساله درحالي روي سنگفرش طبقه منهاي يک قرار داشت که دست هاي او نيز بر اثر سقوط از ارتفاع شکسته بود. يکي از شاهدان عيني گفت: دقايقي قبل اين جوان (متوفي) به نرده هاي فلزي طبقه چهارم تکيه داده بود و سيگار مي کشيد اما وقتي او آخرين پک را به سيگارش زد ناگهان از بالاي نرده ها به پايين سقوط کرد و در دم جان سپرد. گزارش خراسان حاکي است: پس از انجام تحقيقات ميداني و کشف دست نوشته اي که آدرسي نيز روي کاغذ ثبت شده بود، مقام قضايي با صدور دستور انتقال جسد به پزشکي قانوني، از کارآگاهان اداره جنايي خواست تا با بررسي فيلم دوربين هاي مدار بسته مرکز خريد، بررسي هاي پليسي خود را در اين باره ادامه دهند.

قتل 2 کودک خردسال

وقتي قاضي ويژه قتل عمد از مرکز تجاري بيرون آمد هنوز دقايقي تا نيمه شب مانده بود که اين بار خبر از جنايتي هولناک رسيد.

ماجراي اين خبر تکان دهنده آن بود که 2 کودک خردسال به طرز فجيعي در يک واحد آپارتماني واقع در خيابان دکتر شريعتي منطقه قاسم آباد به قتل رسيده اند. لحظات به کندي سپري مي شد که خودرو حامل مقام قضايي آژيرکشان در کنار ديگر خودروهاي پليس متوقف شد.

 مردي که خود را پدر بزرگ مقتولان خردسال معرفي مي کرد مقابل قاضي حسيني قرار گرفت و در حالي که بغض گلويش را مي فشرد گفت: از روز قبل هرچه با تلفن دخترم تماس مي گرفتم کسي پاسخگو نبود خيلي نگران شده بودم که به در منزل آن ها آمدم ولي کسي در را باز نکرد. هر لحظه بر اضطرابم افزوده مي شد که با تخريب در، وارد آپارتمان شدم اما با ديدن اين صحنه وحشتناک شوکه شده بودم که با کمک همسايگان با پليس تماس گرفتيم. در پي اظهارات اين مرد، تحقيقات قضايي با ورود قاضي ويژه قتل عمد به محل جنايت آغاز شد. اجساد پسر 9 ساله و دختري 8 ساله در حالي که پوششي به تن نداشتند و آثار ضربات متعدد کارد بر قفسه سينه و گردن آن ها خودنمايي مي کرد به صورت طاق باز کف اتاق خواب افتاده بود و متکايي خونين نيز زيرسرشان قرار داشت. بريدگي که در کف دست دخترک نمايان بود نشان مي داد که او قصد داشته با گرفتن تيغه کارد مقاومت کند اما ...

تلويزيون داخل کمد روشن بود و باد سرد کولر نيز فضاي خانه را خنک مي کرد. پزشک قانوني که به دستور مقام قضايي در محل وقوع جنايت حضور داشت پس از انجام معاينات مقدماتي درحالي علت دقيق مرگ را به بررسي هاي بيشتر موکول کرد که بنا به نظر وي حدود 36 ساعت از مرگ برادر و خواهر مذکور مي گذشت. ادامه تحقيقات قاضي با تجربه شعبه 211دادسراي عمومي و انقلاب مشهد بيانگر آن بود که پدر مقتولان در سال 1389 و در سن جواني فوت کرده است و 2 کودک مذکور که آرش و سيما نام داشتند به همراه مادرشان در طبقه اول اين مجتمع مسکوني زندگي مي کردند اما از مادر آنان خبري نبود و اين احتمال قوت گرفت که کودکان به دست مادرشان کشته شده اند.با اين ظن، «قاضي سيد جواد حسيني» دستور بازرسي دقيق منزل را صادر کرد که ناگهان لباس هاي خون آلود مادر مقتولان نيز به همراه کاردي بزرگ که هنوز آثار خون روي آن وجود داشت کشف شد.

اين سرنخ ديگر محلي را براي ترديد باقي نگذاشته بود که پدر بزرگ مقتولان دوباره مورد سوال مقام قضايي قرار گرفت. او گفت: دخترم از زماني که همسرش جان سپرد دچار افسردگي شده بود و به صورت خودسرانه داروهاي آرام بخش استفاده مي کرد...

جنايت در اتاقک نگهباني

گزارش خراسان حاکي است: درحالي که بررسي هاي قضايي با صدور دستوراتي براي شناسايي محل اختفاي «زن فراري» ادامه داشت و خورشيد دوباره نور خود را بر بلنداي شهر به نمايش گذاشته بود، بار ديگر تلفن همراه قاضي ويژه قتل عمد به صدا درآمد. اين بار يکي از ماموران کلانتري سجاد مشهد از قتل فجيع نگهبان يک ساختمان در حال ا حداث واقع در بولوار امامت خبر داد و بدين ترتيب «قاضي حسيني» به همراه کارآگاهان اداره جنايي و عوامل بررسي صحنه جرم که هنوز در محل وقوع قتل کودکان حضور داشتند به محل اعلام شده واقع در امامت 25 عزيمت کرد. جسد مربوط به مرد 41ساله اي بود که بيش از 10ضربه چاقو به نقاط مختلف بدنش وارد آمده و کف اتاقي در طبقه اول افتاده بود. اجاق گاز روشن و آلات استعمال مواد مخدر نشان مي داد که عامل يا عاملان جنايت با مقتول آشنايي داشته اند. درحالي که سرنخ هايي از اين جنايت هولناک به دست آمده بود مقام قضايي دستور انتقال جسد به پزشکي قانوني را صادر کرد.

پي گيري سرنخ هاي اين پرونده، دقايقي بعد کارآگاهان را به سوي مردي کشاند که در همان محل سکونت داشت. اين مرد که به دستور قاضي ويژه قتل عمد، بازداشت شده بود چند ساعت بعد لب به اعتراف گشود و راز اين جنايت را فاش کرد و بدين ترتيب تحقيقات درباره 3 پرونده جنايي درحالي ادامه يافت که مقام قضايي و کارآگاهان و پزشکان قانوني شب پرماجرايي را سپري کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار