بازدید 1782

قاسمی گزینه اصلی حضور در مسابقات جهانی

نفر سوم جام کشتی آزاد زیلکوفسکی لهستان گفت: در این مسابقات روی اشتباه خودم به حریف ژاپنی باختم و فرصت طلایی را که در اختیارم قرار گرفته بود به راحتی از دست دادم.
کد خبر: ۵۲۰۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴ 29 July 2015
مرتضی رضایی‌قلعه در گفت‌وگو با تسنیم، درباره عملکردش در تورنمنت زیلکوفسکی لهستان گفت: در مقایسه با گروه مقابل با قرعه سخت‌تری مواجه بودم اما معتقدم که روی اشتباه خودم باختم.

وی ادامه داد: در مسابقه اول کشتی‌گیر چینی را که قهرمان آسیا بود شکست دادم و بعد از آن هم مقابل یاراحمدی به پیروزی رسیدم که آن دیدار هم مسابقه نزدیکی بود اما در مجموع 10 دقیقه هم کشتی نگرفتم. متاسفانه در دیدار مقابل حریف ژاپنی با وجود اینکه با نتیجه 4 بر 2 جلو بودم اما کلید باراندازم جمع شد و بازنده شدم.

آزادکار وزن 74 کیلوگرم کشورمان تصریح کرد: پای مصدومم کمی اذیتم کرد و حریف هم از همان نقطه به من ضربه زد. شانس و فرصت خوبی در اختیار من قرار گرفته بود که متاسفانه به خوبی از آن استفاده نکردم و از دست دادم.

رضایی قلعه خاطرنشان کرد: قاسمی هم کشتی‌های خوبی گرفت و به او تبریک می‌گویم و فکر می‌کنم گزینه اصلی برای حضور در مسابقات جهانی باشد.
وی خاطر نشان کرد: من هم بعد از چند روز استراحت به اردوی تیم ملی می‌روم تا هم به قاسمی کمک کنم و هم کارم را برای حضور در المپیک آغاز کنم. قاسمی به خوبی برنامه‌های کادر فنی را پیاده کرد و برای او و تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات جهانی آرزوی موفقیت می‌کنم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی