بازدید 1609

دستگاه قضا گزارشی از روند رسیدگی به اختلاس ها ارائه کند

کد خبر: ۵۲۰۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶ 28 July 2015
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی عنوان کرد: با توجه به نگرانی هایی در خصوص موضوع اختلاس انتظار می رود دستگاه قضا گزارشی از روند رسیدگی به این موضوع ارائه کند.

به گزارش خانه ملت، رحمت الله نوروزی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه 6 مردادماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکری شفاهی خطاب به وزیر نیرو گفت:‌ هر چه زودتر نسبت به انتقال آب از علی‌آباد کتول به گرگان اقدام شود. آقای چیت چیان قرار بود در این زمینه تمهیداتی انجام دهد که تا به امروز اقدامی صورت نگرفته است.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:‌ آقای فانی و وزارت آموزش و پرورش نسبت به وضعیت معیشتی فرهنگیان توجه ویژه ای داشته باشد بیمه ایران متأسفانه بیمه طلایی این قشر را قطع کرده است اکنون فرهنگیان هم زیر بار فشار حقوق هستند هم بیمه ندارند.

وی ادامه داد: وزیر راه و شهرسازی قول هایی در خصوص راه های جاده ای حوزه انتخابیه داده بود که تا کنون به قول های خود عمل نکرده است. اجازه دهید استیضاح این وزیر در دستور کار قرار گیرد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی اظهار داشت: انتظار داریم دستگاه قضا در خصوص اختلاس های اخیر رفتاری جدی داشته باشد چرا که مقام معظم رهبری نسبت به فساد اخلاقی تذکرات جدی داده اند بنابراین انتظار می رود گزارشی از روند رسیدگی به این پرونده ها ارائه شود.

نماینده مردم علی آباد کتول از وزیر اقتصاد و دارایی خواست نسبت به استمهال بانکی در خصوص سیل سال گذشته و امسال اقدام جدی داشته باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار