بازدید 4546
۲

مهدوی‌: در تورنمنت واگنر به خوبی محک می‌خوریم

پاسور تیم ملی والیبال با اشاره به حضور در مسابقه‌های جام واگنر لهستان گفت: این رقابت‌ها می‌تواند برنامه تدارکاتی خوبی برای ما در آستانه جام جهانی ژاپن باشد.
کد خبر: ۵۲۰۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳ 27 July 2015
پاسور تیم ملی والیبال با اشاره به حضور در مسابقه‌های جام واگنر لهستان گفت: این رقابت‌ها می‌تواند برنامه تدارکاتی خوبی برای ما در آستانه جام جهانی ژاپن باشد.

به گزارش ایسنا، مهدی مهدوی کاپیتان دوم تیم ملی والیبال ایران در حاشیه اردوی تمرینی اظهار کرد: بعد از مسابقه‌های سنگین و فشرده لیگ جهانی نیاز به استراحت داشتیم. خدا را شکر توانستیم مدتی را کنار خانواده سپری کنیم و خستگی‌ها را کنار بگذاریم و حالا با روحیه بالا به اردوها برگشته‌ایم. البته قدری بدن‌ها از فرم و شرایط ایده‌آل دور شده است. ما تمرین‌های با وزنه را هفته گذشته شروع کردیم و کارهای تکنیکی را به تدریج پشت سر می‌گذاریم.

وی افزود: برای موفقیت در مسابقه‌های پیش رو فقط تمرین سنگین و مستمر کافی نیست ما نیاز داریم تا در بازی‌های تدارکاتی شرکت کنیم. تیم‌هایی که در مسابقه‌های جام واگنر شرکت می‌کنند می‌توانند حریفان خوبی برای ما باشند تا بتوانیم خود را به خوبی محک بزنیم و امیدوارم این مسابقه‌ها تیم ما را به آمادگی کامل برساند و موفق شویم. سنگین‌تر از بازی‌های لیگ جهانی مسابقه‌ای برای ما نیست اما با این حال باید تمام تلاش‌مان را انجام دهیم تا در مسابقه‌های جام جهانی هم موفق باشیم.

مهدوی در پایان گفت: ما بعد از جام واگنر به تهران برمی‌گردیم، چند روزی ریکاوری خواهیم داشت تا با آمادگی کامل به مسابقه‌های جام جهانی برویم. امیدوارم در این مسابقه‌ها هم موفق باشیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
اگه هرروز هم بازی بین المللی داشته باشیم بازهم میگیم فلان تورنمنت خارجی واسه آماده سازی خوبه......
واقعا چشم نخورند عجب محكي خوردند اين بي عرضه ها خجالتم خوب چيزيه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار